CYMA MP5 SD6 BLUE LIMITED EDITION hopup rubber

• Onderwerp starter Onderwerp starter Daqn
  • Startdatum Startdatum

Daqn

Active Member
18 aug 2020
44
8
Trophies
3
hallo allen.

Ik heb recentelijk een
CYMA MP5 SD6 BLUE LIMITED EDITION
Alleen dat ding schiet Schots en scheef na wat onderzoek las ik dat ik de bucking moet vernieuwen. Nu heb ik met mijn klusklauwen er wat mee lopen rommelen en schiet hij weer kaars recht. Alleen als ik semi wil schieten komen er meerdere bbs uit dubbel feeds. Weet iemand hoe ik dat dan weer oplos. En als ik een nieuwe bucking er in zet welke zou dan een beetje goed zijn ??

Alvast bedankt.

Hi! Das een leuke! Wat heb je gedaan om de bucking te vervangen?
upper los, barrel eruit, hopup eraf en zo bij je bucking te komen of heb je ook nog wat in / bij je gearbox gedaan?

Hi! Das een leuke! Wat heb je gedaan om de bucking te vervangen?
upper los, barrel eruit, hopup eraf en zo bij je bucking te komen of heb je ook nog wat in / bij je gearbox gedaan?
Uit eindelijk heb ik het gefixt. Heb inderdaad alles gedemonteerd nogmaals de bucking er af en weer erop gezet goed kijken hoe hij zat hopup bewogen zag er toen netjes uit daarna weer getest en schiet nu kaarsrecht en geen dubbel feeding. Zodra je de bucking met inner barrel in je hopup zet kan het zijn dat je bucking soms wat naar achterschuift daardoor krijg je te veel ruimte en krijg je de dubbel feeding. Maar alles is nu opgelost.

Ik heb niks met de gearbox gedaan. Die lijkt me in orde.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en MauriceV92