D-Boys Midcaps geven blokkades.

  • Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum
J

jules.cornelissen

Hey allemaal,


Voor mijn Specna Arms SA-B14 12" Keymod gebruik ik D-Boys midcaps. Deze willen alleen nogal snel (lees driekwart of een halve speedloader) blokkeren. Hiermee bedoel ik dat er 2 bb's langs elkaar gaan zitten in het magazijn waardoor de veer dus niet meer naar boven komt.


Dit heb ik bij alle 5 de midcaps en ben het beu dat ik na 10 bb's weer mag herladen (het is ook niet 1, 2, 3... op te lossen als ze vast zitten).


 


Iemand ervaring hiermee hoe dit op te lossen?


 


Gr,


Binky Jules
 
Zoiets Is hier laatst nog langs gekomen. Toen bleek het aan de BBs te liggen.. Probeer eens een ander merk, als je dat nog niet gedaan hebt.
 
Hmm, deze problemen ben ik nog niet bij mijn DBoys m4 mags nog niet tegengekomen.


Ik gebruik Extreme precision .25 bb's. 


Probleem wat ik had was dat deze merk mags mijn ICS M4 niet goed feed. Dus ook ik kan op zoek gaan naar andere mag's. 
 
@paul dat Is meer omdat de ICS M4 kieskeurig Is, dan dat de magazijnen niet goed zijn ;)
 
Nou laatst hadden mijn magazijnen moeite met vast klikken. Maar door een andere hop-up is dat ook wonderbaarlijk opgelost.
 
Jooooweeeeee, ligt blijkbaar aan de Bioval bb's omdat deze kleiner zijn dan extreme precision.

Doei Bioval, Hallo Extreme Precision!
 
Kan me inderdaad ook heugen dat het Bioval was bij de vorige met het zelfde probleem.


Let er wel even op, dat wanneer je met bioval +- 350 FPS op de chrono haalt, je met Extreme precision mogelijk over de 360 FPS heen gaat!  EP schiet bij ons namelijk ook aardig harder dan de anderen.
 
En weer een vinkje erbij op de lijst van mensen welke doublestacks krijgen van Bioval bb's.


Gelukkig heb je het probleem snel gevonden.