Thomaskrop Well-Known Member 3 jun 2018 476 211 Trophies 14 7 nov 2020 #21 Olivier Duijvesteijn zei: ik ben ook nog op zoek naar een m-lok voor mijn arp556 maar hoe kom ik er nou achter of dat zomaar past? groet olivier Klik om te vergroten... Voor airsoft (dus de arp555) helaas veel airsoftspec. Bij de mtw kan je real steel en airsoft spec gebruiken
Olivier Duijvesteijn zei: ik ben ook nog op zoek naar een m-lok voor mijn arp556 maar hoe kom ik er nou achter of dat zomaar past? groet olivier Klik om te vergroten... Voor airsoft (dus de arp555) helaas veel airsoftspec. Bij de mtw kan je real steel en airsoft spec gebruiken
O Olivier Duijvesteijn Well-Known Member 7 jan 2019 315 36 Trophies 7 7 nov 2020 #22 Thomaskrop zei: Voor airsoft (dus de arp555) helaas veel airsoftspec. Bij de mtw kan je real steel en airsoft spec gebruiken Klik om te vergroten... Ok maar betekend dat dat er alleen origineel te krijgen is?
Thomaskrop zei: Voor airsoft (dus de arp555) helaas veel airsoftspec. Bij de mtw kan je real steel en airsoft spec gebruiken Klik om te vergroten... Ok maar betekend dat dat er alleen origineel te krijgen is?