de airsoft winkel

Ik zag vanaf 14 jaar dus ben ik even in het replica assortiment gaan kijken. Daar staan de bekende springer 0,08 Joule pistolen met EU-kenmerk tussen die echt niet heel nuttig zijn voor airsoft, maar ook gewoon AEP's die dus volgens mij helemaal niet voor vanaf 14 jaar geldig zijn, zelfde geld voor de geweren, waar ze bijvoorbeeld de AGM Stg44 verkopen voor vanaf 14 jaar. Dus of ze moeten hun website beter opbouwen of ze houden zich niet aan de Nederlandse wetgeving?
 
@Rebelattack Ik heb er gisteren ook eens naar zitten kijken, maar volgens mij zijn ze gebaseerd in Duitsland. Ik weet niet wat de minimum leeftijd daar is voor airsoft?
Maar ik ben wel met je eens dat het er vreemd uitziet. En ik vind de opbouw van de website eigenlijk gewoon slecht. Als je bij "Airsoft Toebehoren" gaat kijken krijg je van alles door elkaar heen. Van brillen, pouches tot AA accesoires. Er zijn verder geen sub categorieën die je kan selecteren.

Dat geld voor de rest van de site ook trouwens. Maakt het verre van overzichtelijk.
 
@Rebelattack Ik heb er gisteren ook eens naar zitten kijken, maar volgens mij zijn ze gebaseerd in Duitsland. Ik weet niet wat de minimum leeftijd daar is voor airsoft?
Maar ik ben wel met je eens dat het er vreemd uitziet. En ik vind de opbouw van de website eigenlijk gewoon slecht. Als je bij "Airsoft Toebehoren" gaat kijken krijg je van alles door elkaar heen. Van brillen, pouches tot AA accesoires. Er zijn verder geen sub categorieën die je kan selecteren.

Dat geld voor de rest van de site ook trouwens. Maakt het verre van overzichtelijk.

Ah okey, dus een soort der-hollander kopie?
 
Duitsland is airsoft vanaf 14 jaar dacht ik.. Maar voor de rest weet ik niet wat ikner over moet denken.. Zag de zelfde sidearms voor 150-200 hier in nl en daar voor 30-40 euro.. Klinkt eigelijk te mooi om waar te zijn mja..
 
Duitsland is airsoft vanaf 14 jaar dacht ik.. Maar voor de rest weet ik niet wat ikner over moet denken.. Zag de zelfde sidearms voor 150-200 hier in nl en daar voor 30-40 euro.. Klinkt eigelijk te mooi om waar te zijn mja..

Heb je dan wel goed gekeken naar het feit of het spring is of gas, want ik kan niet geloven dat ze het voor die prijs kunnen aanbieden en dan nog winst kunnen maken :)?
 
Kzou t nii weten.. Kga binnenkort wel zo'n sidearms bestelle en ja voor 30-40 euro voor x een miskoop te doen tjah.. En als t wel oke is heb ik geluk:p
 
Ik ben bang dat je dan een springer thuisgestuurd krijgt als ik zo even door de replica´s blader
 
De grammatica en spelling is er ook niet van het hoogste niveau als ik met mijn (soms TE) kritische ogen kijk. En erg veel weten ze niet over de aangeboden replica's te vertellen.

Ik zal er niet snel bestellen iig
 
En zo is er nog een mogelijkheid hoe men in nl illegaal aa's kan bezitten. En de overheid maar op straffe regels in nl zitten want van over de grens zal het vast niet komen......
 
De replicas van een paar 10tje zijn inderdaad met spring dus single shot en dan moet je weer laden, zo heb ik ook een walther ppq op spring het is leuk voor thuis maar op een scrim heb je er niet veel aan.
Ze hebben wel goedkope aeg's maar die gaan maar richting 50 euro + en zijn van plastic.

You get what you pay for :p
 
Heb er navraag laten doen en pas is niet nodig om op te laten sturen. Erg "handig" dus.
 
Duitsland heeft niks met de NABV te maken, veel bedrijven vragen uit fatsoen om de NABV pas. Ook om dat hun de claim van de klant krijgen (via PayPal of creditcard maatschappij) als de post door douane word gecontroleerd en blijkt dat je geen pas hebt. En dus jouw pakket niet aankomt.