Debasis010 Vlaardingen

Yung_teriyaki

New Member
20 sep 2017
3
4
Trophies
3
Hallo

Ik zag recent dat er een nieuwe airsoft locatie geopend word in de randstad debasis010 in vlaardingen het valt als het goed is onder outdoor delft

Ze hebben al een proefskirm gehad als ik het goed begrijp

Is een van jullie bekend met deze locatie of zijn jullie al naar de proefskirm geweest? ik ben benieuwd naar jullie reacties
 
airsoft brothers?
Airsoft Brothers, de nieuwe locatie van het eerdere Veluwe Airsoft, ligt in Horst. Dat heeft niets met DeBasis010 in Vlaardingen te maken, wat weer een ander nieuw veld is.
Ik zag recent dat er een nieuwe airsoft locatie geopend word in de randstad debasis010 in vlaardingen het valt als het goed is onder outdoor delft

Ze hebben al een proefskirm gehad als ik het goed begrijp

Is een van jullie bekend met deze locatie of zijn jullie al naar de proefskirm geweest? ik ben benieuwd naar jullie reacties
Klein kans dat je iemand vindt die bij de proefskirm was.

Ik zie op hun FB dat ze afgelopen vrijdag officieel zijn open gegaan en dat ze nu dus nog aan het sleutelen zijn aan de website.
Er zullen dus binnenkort wel skirms georganiseerd worden, dus dan kun je het mogelijk zelf wel gaan ervaren. ;)
 
Ik zag dat de website inmiddels werkt..https://www.outdoor-delft.nl/airsoftdelft

Ben benieuwd of er al ern team is en of word gemaakt
 
Excuse in mijn vorige reactie was ik nog niet wakker zo lijkt 🫣🙃 de website die jij bedoelde is nog in ontwerp, broekpolder en ik zat in Delft te kijken 🫣🫣
 
Hallo,

Komende dinsdag is er een avondskirm en ga ik eens kijken of het iets voor mij is.
Ik ben eigenlijk meer van het tactische airsoft maar het is op ongeveer 5 minuten fietsen van mijn huis dus een bezoek waard.

Als ik het niet vergeet zal ik daarna een update posten.

Grt Johan
 
  • Leuk
Waarderingen: EBU1968
Hoii..

Ik ben erg benieuwd, ik ben ook meer tactische speler, ik hou niet van gaan en zie wel waar ik kom, wil graag goed leren.
Zodra ik replica heb gekocht ga ik actief meedoen, nu heb ik even andere financiële verplichtingen maar ik ben wel nieuwsgierig naar jou bevindingen.

Alvast goed weekend
 
Hallo,

Komende dinsdag is er een avondskirm en ga ik eens kijken of het iets voor mij is.
Ik ben eigenlijk meer van het tactische airsoft maar het is op ongeveer 5 minuten fietsen van mijn huis dus een bezoek waard.

Als ik het niet vergeet zal ik daarna een update posten.

Grt Johan
En hoe was je ervaring?
 
Hoi hoi.

Een korte review dan.


Het veld lag er goed bij zonder plassen water terwijl het toch wel geregend had 24 uur voor de skirm. De begroeiing was niet extreem zwaar waardoor er goed te spelen was.

Ondanks dat het veld niet super groot is was het wel een veld waar veel mogelijkheden zijn als je het eenmaal een beetje kent. Na 2 spellen met een kant wissel was er goed het veld redelijk te overzien. Goede lange en korte zichtlijnen en genoeg obstakels, varierend van pallets tot een vliegtuig, waar je je achter kon verschuilen. Ze zijn nog bezig met dingen aanpassen die opvallen tijdens de skirms die nu gehouden worden.

Je mag in de Safezone niet je magazijnen vullen aangezien de lokatie ook voor andere evenementen gebruikt word en ze dus geen bb's op de grond willen hebben. Dit maakt het wel dat je dus je bb's op het veld in je magazijnen moet doen wat opzich geen probleem is aangezien daar mogelijkheden genoeg voor zijn alleen geen tafels ofzo. Tijdens de skirm lagen er dus bij de ingang van het veld en bij beide respaws diverse speedloaders en zakken bb's wat als het nat is minder handig is. De eigenaar is nog bezig om hier een oplossing voor te vinden dus dit zal in komende weken mogelijk veranderen.

De tafels in de safezone staan op zand waardoor je wel op moet letten dat je geen magazijnen ofzo laat vallen waardoor er zand in kan komen. Maar ook dit is zeker geen negatief iets maar wel een aandachtspunt voor de kneuzen zoals ik die regelmatig dingen laten vallen.

De dingen die ik tegenkwam waar ik een mening over had heb ik met de eigenaar/marshalls besproken en er werd gelijk op gereageerd en naar oplossingen/aanpassingen gekeken.

Al met al : Ondanks dat ik geen CQB speler ben heb ik een heerlijke avond gehad (op replica's na die geen zin hadden) en ga ik als het in mijn agenda uitkomt zeker vaker naar dit veld.

Grt Johan
 
  • Leuk
Waarderingen: EBU1968
Goeden middag Johan.

thnxs voor deze review, leuk om te lezen en ook goed om te horen dat het zeker voor herhaling vatbaar is.
 
Klinkt als een goede review en naar een organisatie die nog aan het zoeken is om sommige dingen handig en slim op te pakken.

Klinkt goed voor de toekomst. :)
 
Ik heb zeker het vertrouwen dat de organisatie de laatste puntejes op de i gaat krijgen.

Voor een veld was pas net open is is het al heel goed in mijn ogen. Pas tijdens de skirms kom je achter bepaalde zaken die aangepast moeten worden. Volgens mij was dit pas de 2e of 3e skirm dus ze zijn erg goed bezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie