Desert Eagle Sidearm voor een goede prijs

Tritega

Active Member
24 mrt 2016
37
0
Trophies
2
Iemand enig idee waar ik er eentje kan vinden tegen een goede prijs en goede kwaliteit? Ik zoek het liefst een gas of CO2 met blowback.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Die zijn er wel, maar niet zo veel. Volgens mij heeft Tokyo Marui een mooie lijn desert eagles voor rond de 180 euro. Dat is dan gbb met hardkick. Dus je hebt veel terugslag voor je geld :)
Er zijn ook wel co2's, maar die schieten altijd erg hard. Je kan het beste voor greengas gaan in dat geval.
En met TM zit je altijd goed.

Ik heb ook gekeken voor een eagle als side arm en kon ook alleen TM vinden. Geloof dat WE ook een model heeft die ze verkopen op evike. Let wel dat een eagle erg groot en zwaar is. Ik geloof zo 1.2kg dus of het heel praktisch is op het veld....

WE maakt geen Desert Eagles. De enige die desert eagles maken zijn Tokyo Marui en KWC. TM gaat op green gas en KWC gaat op CO2.

Wil je kwaliteit, goede looks en waanzinnige prestaties (de TM desert eagle presteert goed genoeg om hem ook als main te kunnen gebruiken) dan ga je voor de TM. Wil je vooral iets goedkoops dan kun je voor de KWC gaan, maar als je het mij vraagt is de KWC niet het prijsverschil waard.

Ik heb slechte ervaring met KWC, vooral materiaal en duurzaamheid is ver te zoeken bij KWC. Hier zou ik dus niet op kunnen adviseren.

Kwc was t natuurlijk.. Had een paar reviews op youtube gekeken en daar waren ze er erg over te spreken. Heb zelf geen enkele ervaring met kwc dus kan het niet bevestigen of ontkrachten

Ben zelf in het bezit van de Chrome version van TM . En ik sluit me geheel aan bij oddball zijn verhaal.

Schieten die KWC deagles ook niet te hard? Ik kan me het niet meer goed herinneren of deze nou wel of niet te hard schoot. Ach ja de full auto van de KWC is wel lache :). Ondanks is het bij GBB's als je goedkoop gaat vaak toch wel duur koop en ben je in 90% van de gevallen het beste af met een TM.

Ja volgens mij schoot die idd te hard. Met de full auto raak je denk niet niet zoveel omdat je overal heen sprayed :lol:

Sprayen doet die KWC als de beste ja.
Ik heb er eentje aan mijn vrouw gegeven en die schiet al jaren als een dolle.
Nu ligt het wel eraan wat voor magazijn je gebruikt.
Met de originele schiet hij netjes onder de 360 maar met een ander merk mag scoorden we 430 FPS.
Nu is dat wel vrij eenvoudig te verhelpen door een sterker veertje achter het aanslagventiel te plaatsen.
Of er een paar kleine ringetjes tussen doen.
Werkt bij ons prima en de kwaliteit heeft zich wel bewezen.
Mijn vrouw is niet zuinig op haar spulletjes maar die KWC maalt niet om haar mishandelingen.(sorry skatje) :D