Desert Eagle

Sniper-Peter

Member
25 dec 2014
5
0
Trophies
1
Hoi hoi

Mijn neef heeft meer dan 10 jaar geleden een BB pistool gekocht uit polen (zomaar voor de fun) en hij weet dat het illegaal is

Zoals de titel als zegt is het (dacht hij) een Desert Eagle en hij werkt met een veer. Mag die ook gebruikt worden met airsoften?

Anders mocht ik die van hem overnemen als ik me pasje heb, want me neef doet er niks mee en wil ervan af en hij werkt nog goed, alleen met herladen heeft ie een klein kuurtje

Groetjes

Ja als hij niet harder dan 360 fps schiet mag je hem gewoon gebruiken, of je een springer ook daadwerkelijk wil gebruiken is een ander verhaal

@Sander wat bedoel je met: of je een springer ook daadwerkelijk wil gebruiken is een ander verhaal ?

Daarmee bedoel ik eigenlijk dat een springer niet echt praktisch is in het veld. De meeste geven toch de voorkeur aan een gas, of snipers aan een aep vanwege het geluid. Omdat je dan sneller meerdere schoten kan lossen.

ii heb een Desert Eagle, op CO2,

hy schiet 360 fps, maar by soimmige  fps-testen meer,dit hangt volgens my af van de chrono-meter die ze gebruiken by sommige locaties,en ook wss de soort bb's,die je gebruikt,

by sommige locaties hoef je je side-arm geeneens te testen,zoals by RSl in assendelft,

je kan het testen als je zelf een fps0meter hebt,

ik ben er erg happy mee,en hy schiet lekker

Even offtopic misschien, maar het niet fps testen van sidearms vindt ik een kwalijke zaak.  Een 400+ pistool is eenvoudig te maken.

Helemaal mee eens oddball, ik heb er 2 liggen die out of the box 420+ schieten afhankelijk van het weer. Deze gebruik ik daarom ook heel bewust niet, en liggen gewoon in de kast als knutsel replica`s.

@Twinfromhell en @Oddball,

ik ben het met jullie eens,het kan gevaarlyke situaties opleveren,

ikzelf moet er ook niet aandenken dat ik voor myn potje wordt geknald door een side-arm boven de 360 fps,

eigenlyk zou de nabv daar iets aan moeten doen,en de  locatie op hun vingers tikken,

die regels zyn er niet voor niets

Een poor mans chrono is overigens een blikje coca cola ZONDER deukjes of beschadigingen. Daar met .20 gram op schieten van ongeveer 5 cm. 

Vanaf de zijkant: gaat ie door 1 kant heen zonder deuk aan de andere kant, dan zit je veilig. Gaat ie door één kant heen en net niet door de andere kant, dan zit ie rond de 330/360. Gaat ie door beide kanten heen dan zit ie tussen de 330 en 380 en kan ie te "heet" zijn. 

Gaat ie door de onderkant heen dan is ie helemaal te zwaar! 

***Disclaimer***
Aan voorgaande bewering kunnen geen rechten worden ontleend. ;)

okee, bedankt allemaal voor de informatie, dan gaat het dat niet worden. ik ben iemand die netjes aan de regels houdt. het is wel een leuk geweertje, daar niet van, maar ik twijfelde eerst of die wel mag of niet, dus toch goed dat ik het toch even naar geinformeerd heb :)

je kan hem altijd meenemen naar een skirm en daar door een chrono of als je in de buurt woont van mensen op onze chrono lijst kun je hem daar altijd ff testen ;-)

http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/122/chrono-s-in-nederland
dan weet je wat hij doet.