Diamond Dogs airsoft team - Regio Noord Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Assault Dog

Well-Known Member
27 jul 2017
68
47
Trophies
7
Diamond Dogs zoet op dit moment geen leden meer.

Beste mensen van ACN,

Diamond Dogs airsoft team is opgericht op 27 september 2014 toen nog met vijf man waaronder Jense onze team leider. We zijn sindsdien uitgegroeid in een groep van 32 leden.
We spelen vaak bij RSL Assendelft maar we gaan ook regelmatig naar Veluwe airsoft of Balls and Arrows.

We hebben veel verschillende mensen in het team en dat maakt het ook erg leuk. We doen meestal mee met open skirms en houden zelf ook prive skirms!

Een dagje mee spelen kan altijd. We spelen niet volgens een vaste planning. We bespreken meestal in onze whasapp groep wanneer er mensen gaan skirmen. Het is niet verplicht om elke skirm mee te doen want iedereen heeft natuurlijk ook andere dingen te doen.
Om echt het team te Joinen en je patch te ontvangen moet je 2 keer met ons naar een skirm geweest zijn. Eerste keer kan je dus even kijken of je het wat vind.


Voor interesse/vragen gewoon een berichtje achterlaten!
diamonddogsairsoft.nl

JcN2etk.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan je lid worden van jullie team? Zijn er vereisten? Ik heb nu een keer gespeeld bij rsl en ik vond het goud!!! Let me know...
Hey! Sorry voor de late reactie. Nee er zijn geen vereisten. 10 september spelen we weer bij RSL Airsoft, ik stuur je ook even een PM over!
 
Hey, ik ben ook geïnteresseerd om een keer met jullie mee te doen. Ik probeer standaard zondag te spelen, doe dit op dit moment vooral bij RSL omdat dat voor mij het dichtsbij is en ik bijna altijd rond 15:00 stop vanwege werk. Hoe kan ik het best met jullie in contact komen voor het meedoen met een skirm?
 
Hey, ik ben ook geïnteresseerd om een keer met jullie mee te doen. Ik probeer standaard zondag te spelen, doe dit op dit moment vooral bij RSL omdat dat voor mij het dichtsbij is en ik bijna altijd rond 15:00 stop vanwege werk. Hoe kan ik het best met jullie in contact komen voor het meedoen met een skirm?
Hey, Super leuk dat je een keertje mee wilt spelen! Via mij kom je te weten wanneer en waar we spelen, ook zal ik je gelijk een PM sturen met de planning voor aankomende skirms. :)
 
Het lijkt mij ook leuk om een keertje met jullie mee te gaan doen (Ben wel een beginnende airsofter NABV lid sinds Aug 2017 en heb nog een hoop te leren).

Groeten,

Feike.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Hey, Super leuk dat je een keertje mee wilt spelen! Via mij kom je te weten wanneer en waar we spelen, ook zal ik je gelijk een PM sturen met de planning voor aankomende skirms. :)

Dat zou top zijn, ik probeer zo vaak mogelijk op zondag te spelen dus dan zie ik jullie vast eens bij RSL. Ik ben redelijk nieuw maar heb het allemaal wel onder de knie
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Beste mensen van ACN,

Diamond Dogs airsoft team is opgericht op 27 september 2014 toen nog met vijf man waaronder Jense onze team leider. We zijn sindsdien uitgegroeid in een groep van 32 leden.
We spelen vaak bij RSL Assendelft maar we gaan ook regelmatig naar Veluwe airsoft of Balls and Arrows.

We hebben veel verschillende mensen in het team en dat maakt het ook erg leuk. We doen meestal mee met open skirms en houden zelf ook prive skirms!

Een dagje mee spelen kan altijd. We spelen niet volgens een vaste planning. We bespreken meestal in onze whasapp groep wanneer er mensen gaan skirmen. Het is niet verplicht om elke skirm mee te doen want iedereen heeft natuurlijk ook andere dingen te doen.
Om echt het team te Joinen en je patch te ontvangen moet je 2 keer met ons naar een skirm geweest zijn. Eerste keer kan je dus even kijken of je het wat vind.


Voor interesse/vragen gewoon een berichtje achterlaten!
diamonddogsairsoft.nl

JcN2etk.jpg




Goedemorgen The Assault Dog

Ik
ben meer dan geinteresseerd!!
Hoe wat waar!
Ben nu dik een half jaar bezig, een team gehad.
Alleen hin speelwijze etc..
Een iemand speelde zeg maar de baas -_-'

Let me know!!!!

Ciao
Danny !!
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Hey ik ben ook geintereerd in deze groep om meerdere redenen DD afkomstig van Metal Gear Solid beste spel ooit en de naam staat me ook enorm aan mocht je nog een nieuwe lid willen hoor ik het graag dan vertel ik de rest over mij ivm privacy
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Status
Niet open voor verdere reacties.