Je mag idd meer FPS hebben maar dat betekend nog niet dat je meer range gaat halen. Als je een normale EAG voorziet van een goeie R-hop zal er wijnig verschil zijn. Daar naast zijn er talloze andere factoren die je range bepalen.
Maar als we die R-hop nu ook eens in onze DRM gaan zitten (anders is het natuurlijk appels met peren vegelijken), en alles gelijkwaardig is met onze standaard AEGS.. Dan kom je met die 90 FPS toch wel weer een paar meter verder.
Daarbij durf ik te wedden, dat onze DMR zoals deze nu is (zonder R-hup en widebore, enkel mappleleaf) %75 van de standaard Snipers onder de €300 er op bereik uit schiet
En straks gaan de widebore en R-hop er nog in, en dan hebben we geen sniper meer in ons team nodig
Maar om antwoord te geven op de TS:
Wat Bart al zegt. Je moet zelf knutsellen en proberen, dus heb je al wel wat technische handigheid / kennis nodig.. Dus als beginner is dit niet aan te raden.
Daarbij heb je ook nog meerdere velden waar een DMR niet eens is toegestaan. Dus je geeft je zelf een beperking mbt de velden die er zijn.
Een mosfet voor de 2 sec delay moet je ook nog aanschaffen (als je op BunkerHill wilt spelen), welke ook zo weer > €25 kost. En ook hiervan, moet je weer weten hoe je het installeerd.
Al met al is DMR een hele mooie classe. Maar ik denk niet aan te raden voor een beginner.
Mocht je er toch voor kiezen om voor een DMR te gaan, neem dan een replica, met een quik spring chance systeem. Hierdoor kun je heel snel je veer vervangen, en van 450 FPS terug naar de 360 FPS Hierdoor kun je op alle velden spelen (zelf CQB / binnen velden. ), en heb je niet perse een mosfet nodig.. Nadeel is dan wel, dat je alleen enkel-schots kan gebruiken.