dmr set voor beginnende airsofter

rambo2231999

New Member
31 okt 2014
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal
ik wil als ik 18 ben ook graag gaan airsoften. Nu heb ik een set bij elkaar gezocht voor de dmr rol.
Graag hoor ik jullie mening hierover.


Matrix Tornado Universal Tactical Thigh / Drop Leg Holster - Land Camo / Right
1x

55/45 Cotton Poly Twill BDU Jacket (Size: L) - Woodland
1x

G&P 160RD Full Metal Mid-cap no winding magazine for M14 Series Airsoft AEG (Black)
12x
1 komt met m14

G&P Intellect 9.6v 1600mAh NiMH V-Shape Battery (Deans Connector)
2x

Elite Force 1911 Tac CO2 Airsoft GBB Pistol
1x

Spare 14rd CO2 Magazine for the KWC / Elite Force 1911 A1 Airsoft GBB Pistol
6x
1 komt met 1911

(Ground Shipping Only, NO Express/Air)12 Gram CO2 Cartridge for Airsoft and Air Gun (Box of 50)
2x

Matrix 3-12x50 Illuminated Reticle Sniper Scope w/ Mounting Rings
1x

Angel Custom Mock Suppressor for Airsoft GBB Pistols - 14mm- (Soldier of Steel)
1x voor 1911

Spartan Doctrine Lightweight 40mm Airsoft Mock Silencer / Barrel Extension - (290mm)
1x voor m14

ASG Strike Systems Protective Airsoft Shooting Glasses - Clear
2x

Condor Tactical Cap - Kryptek Mandrake
1x

B.D.U. Pants 65/35 (Size: XL) - Woodland
1x

Genuine Gear BDU Coat - Woodland - Size: XL
1x

Matrix Special Force Cross Draw Tactical Vest w/ Built In Holster & Mag Pouches - Woodland
1x

Mechanix Wear M-Pact Gloves - Woodland Camo - Large
1x

Combat Featured 42" Ultimate Dual Weapon Case Rifle Bag (Black)
1x

G&P M14 DMR Recon Airsoft AEG Sniper Rifle - Black
1x

M14 Scope Mount Base for M14 Series Airsoft AEG Rifle by G&P

Matrix 1000rd Sound Control Electric Auto-Winding Magazine for M14 Series Airsoft AEG Rifles
2x

Madbull Airsoft AEG 6.01mm Ultimate Tightbore Barrel 7075 Aircraft Aluminum (650mm)
1x

Evike.com 0.25g MAX Precision 6mm Airsoft BB (5000 Rounds / White) by Matrix
5x
 
6.01 zou ik zeker voor een DMR niet doen. Dit is eigenlijk alleen aan te raden voor snipers. En 12 mid caps is wat overkill.
 
Wat moet je met zoveel magazijnen (12x midcap, 2x extreem grote High-cap)?
Verder raad ik je de Madbull barrel af. Vooral omdat hij 6.01 is en daarnaast omdat hij 650mm lang is.Daarnaast vraag ik me af of die BB's wel Bio zijn.
Als laatste zou ik je adviseren voor veel dingen eens in Europa te kijken. Je gaat anders namelijk een maandsalaris aan invoeringskosten betalen.
 
Dingen zoals co2 cartridges, bb's etc kan je beter in nederland halen ivm de invoeringskosten die hogader zei.Verder is 6 magazijnen voor een pistool overkill aangezien je die toch als reserve gebruikt. 
Verder kan je de woodland kleding hier in nederland ook halen, volgens mij is er ook een ACNer die dit verkoopt. Al zal de dump je ook al aardig op weg helpen. 
 
Voordat je een DMR koopt raad ik je aan om een keer een DMR te proberen als introducé, mensen krijgen er vaak later spijt van omdat ze een meer actieve rol willen tijdens het spelen. Wat misschien ook een idee is om een SMG te halen als sidearm in plaats van een 1911, geeft je wat meer opties bij CQB en je kan ook indoor airsoften. En vergeet niet dit zijn maar tips :)
 
Bedankt voor de reacties ik heb nog eens rond gekeken en kwam hier bij uit
unit13shop.eu



Action Army AAC21 Black Gas Sniper Rifle
1x weet iemand hier nog een site voor voor magazines

Strike systems long range tactical scope 3.5-10x50E
1x



 

ASG KWA M11 GBB +4 magazines


 

Condor Gen 2 Battle Belt OD Groen - Large
1x

 

Strike systems belt black
1x

 

Viper Large Utility Pouch - Olive Drab
2x

 

Mechanix Wear M-Pact Woodland (2012)
1x
 

ASG bril clear
2x


 

Fostex Camo Shirt (US Woodland) - L
1x

 

Fostex Camo Broek (US Woodland) - XL
1x

 

MFH Ghillie Suit, 4 Delig
1x


 

Strike Systems Thigh Rig for MP5K-M11-MP7-Vz61, black
1x
 
Zeer mooie sniper hoor daar niet van, maar dit is een bolt action sniper die ook nog es aan de zware kant is.
Wil je dit ipv een DMR?

Verder is het niet beter een m4 te nemen en die later eventueel om te bouwen naar DMR?
 
Je gaat nu van een DMR naar een Sniper. Zoals zovelen die beginnen met airsoften.

Ga niet, in het begin, meteen voor een sniper, DMR is nog te doen, maar begin alsjeblieft niet als sniper. Alles en iedereen met ook maar een beetje ervaring zal je dit afraden. Wil je dat goed doen dan gaat dat veel pijn, moeite en geld kosten. 
Om je toch maar even te informeren:
Die action army is een KJW m700 in een mooi jasje, snelle speurtocht langs verschillende reviews leert dat het ding na een meter of 50/60 behoorlijke problemen heeft met zijn accuratesse. Op dit vlak wordt het ding dus al verslagen door de meeste, licht geupgrade, AEG's.

KWA M11, ik heb dit ding toevallig zelf ook. Is geschikt als een primary in een cqb omgeving, niet geschikt als sidearm. Voor verschillende redenen. Voornaamste: Het werkt op een open bolt systeem, dat houdt dus in dat de bolt altijd naar achteren staat, hierdoor is hij ontvankelijk voor vuil. De bolt moet ook naar achteren staan voordat je een magazijn erin doet. Magazijn steekt een behoorlijk eind uit, wat het draagcomfort niet ten goede komt, tevens ook een, wat ik noem, open magazijn (bb's zichtbaar van buitenaf), ook weer ontvankelijk voor vuil. Magazijn is ook vrij dun, op single shot geen probleem, maar bij full auto slaat het cool down effect keihard en snel toe. (wel leuke ROF en idem geluid though)


Mijn advies:
Hou vast aan je originele idee om met DMR te beginnen. Als je het ook qua looks goed wil doen neem je een AA met een rifle lengte barrel (400+ mm). Je mag gaan voor een replcia van een 7.62 of meer, maar hoeft niet, .223 wordt/werd ook vaak gebruikt in DMR.
Neem daar een scope bij die tussen de 1x en 4x vergroot (meer zal snel kunnen maar is overkill en doet meer kwaad dan goed) het liefst een waarbij je de vergroting kunt aanpassen.
Begin gewoon met 350/360 fps, en begin wanneer je budget dat toelaat vandaaruit met upgraden. Zodra je boven de 360 uitkomt zul je een investering moeten doen om je buks single only te maken. Tenzij je hem in Duitsland koopt natuurlijk.

Leer eerst het spelletje, zie hoe een skirm loopt, wat de missies zoal inhouden. Hoe mensen op elkaar en op verschillende scenarios reageren. Zorg ervoor dat je een aanwinst bent voor je team en niet een last.
 
PS: wat betreft je side arm. Een pistool is goed genoeg. Een SMG is groter en lomper en wordt dus sneller een last. Pak een pistool met een zogeheten "double stack" magazijn, die zijn dikker en minder ontvankelijk voor cool down. Kunnen meestal ook meer BB's en gas in.
Denk hierbij aan High Capa modellen, Glock's, M9's
Mooie kruising tussen pistool en SMG is de M93R (kwa maakt een goede)
 
Tokio maurui Desert Eagle Chrome Magazine
3x 1 bij aa

Tokyo Marui Desert Eagle Hardkick Chrome
1x

G&P - M14 DMR - Dark Earth - AEG
1x

G&P - Magazine Mid-Cap - M14 - 160RD
6× 1 bij aa


Asg 3 burst shotgun

Wat betreft aa kwam ik hier op uit.
Graag hoor ik de reacties.
 
We willen je hier best helpen rambo,
Maar zorg er eerst zelf voor dat je echt weet wat je wilt.
Je hebt nu al drie lijstjes binnen 10 uur gepost, en ik heb het idee dat je nauwelijks de reacties door leest.
Je keuzes komen heel impulsief over en hier ga je later spijt van krijgen.
Maak eerst voor je zelf duidelijk wat je wilt.
Stel ons dan een lijstje voor.
En kom dan met gerichte vragen.
Greetings
 
Misschien is het ook wel handig om eerst een keer met een huurkit ergens te spelen, of als introducé met een apparaat van iemand anders... Voordat je er een hoop geld tegenaan gooit.

En verder, luister naar twin hier boven, hij praat geen poep.
 
Bedankt voor alle goede reacties.
De m14 dmr is een aa die ik zelf een keer getest heb en mij zeer goed beviel vandaar deze keuze .

wat betreft de shotgun dit was meer een vraag.
voegt dit iets toe aan je skirms?
Is het Handig of zit het alleen maar in de weg?

En wat betreft het pistool ik heb niet echt een grote voor keur maar de desert eagle is iets wat mij altijd wel heel vet leek om zelf te hebben

ik hoop dat je hierdoor mijn keuze wat beter begrijpt en ben zeer benieuwd of er iets tussen zit waarvan jullie zeggen dat moet je echt niet doen .
 
Shotgun is leuk om cqb mee te spelen, maar in het bos/open terrein heb je er weinig aan.
 
De shotgun zou je nog kunnen gebruiken op de velden waar een 450 FPS DMR niet Is toegestaan (als dat je bedoeling word) Maar je komt er op de meeste velden niet zo ver mee. Al heeft Jan bij Balls and arrow wel bewezen dat het daar kan. Maar als je die tegelijk met de M14 wil dragen, dan zal ik het niet doen.

Een Desert Eagle is vet. Alleen lijkt het mij een minder praktische replica. Maar daar heb ik geen ervaring mee. Een kleinere replica zit minder in de weg en zal beter samen gaan met de M14 / sniper