Onder het motto 'domme vragen bestaan niet' heb ik er misschien wel een paar... ;-)
Vandaag mijn eerste replica, de G&G ARP9 binnengekregen en erg blij mee, voelt goed en degelijk aan! Uiteraard meteen batterijen opgeladen om even toestel in werking te zien en daarbij al de volgende vragen, want je wordt wel akelig van sommige horror berichten van de LiPo batterijen.
Cheers!
Vandaag mijn eerste replica, de G&G ARP9 binnengekregen en erg blij mee, voelt goed en degelijk aan! Uiteraard meteen batterijen opgeladen om even toestel in werking te zien en daarbij al de volgende vragen, want je wordt wel akelig van sommige horror berichten van de LiPo batterijen.
- Waar dient de zogenaamde charge-bag voor, die ze in de handleiding voorschrijven, ik heb hem namelijk niet...
- Batterij is nu opgeladen, maar ze zeggen dat als je 'even' niet gaat spelen, je deze beter niet vol opgeladen weg kunt leggen. Hoe nauw luistert dit en kun je eventueel 'dischargen' wat volgens mij weer afgeraden wordt.
- Moet je batterij uit je replica verwijderen of kun je deze laten zitten en/of ontlaadt deze dan?
Cheers!