Double feed

bram

Member
15 sep 2017
5
0
Trophies
1
Duss ik heb een probleempje.
Ik heb een Specna Arms SA-B03 met een lonex hopup kamer en modify barrel. Als ik er een modify bucking (flat hop .25+) in zet double feed hij. Dit doet hij zowel bij de stock barrel als de modify barrel. met de stock bucking heb ik geen problemen. Bucking zit er goed in en het maakt niet uit hoe ik de hopup instel. Ik heb 2 van dezelfde soort bucking geprobeert dus het zal geen productie fout zijn.
Iemand een idee?
 
Wat je kan proberen is rond de bucking feed lips wat teflon tape te stoppen zodat deze ook werkelijk bbs tegen houden en ze er door worden gedrukt zoals het hoort. Dit zal waarschijnlijk ook je probleem zijn de eerste bb zal er zo door heen vallen en de tweede er door heen worden gedrukt door de nozzle.
 
Wat je kan proberen is rond de bucking feed lips wat teflon tape te stoppen zodat deze ook werkelijk bbs tegen houden en ze er door worden gedrukt zoals het hoort. Dit zal waarschijnlijk ook je probleem zijn de eerste bb zal er zo door heen vallen en de tweede er door heen worden gedrukt door de nozzle.
Dat ga ik eens proberen, word hij daar niet minder accuraat van?
 
Dat ga ik eens proberen, word hij daar niet minder accuraat van?

Nope je moet het zo doen dat het geen invloed op je nub heeft en op dat punt maakt het totaal niet uit gezien de bb daar toch al voorbij wordt gedrukt en daarbij als het al invloed had is het zo minimaal, oftewel kort gezegd nee.
 
Super hij werkt nu! :) Een idee waar het uberhaupt door komt, dit moet normaal zonder tape gewoon werken toch?
 
Slechte bucking, hop up chamber is net wat anders dan waar hij voor gemaakt is gezien modify ook een eigen hop up chamber is, maar gezien mensen deze wel vaker gebruiken zonder problemen gok ik zo dat het gewoon pech is met een slechte bucking.
 
Ik heb het met mijn SA B02 gehad. Kwam bij mij door de magazijnen en BBs.

Heb nu amouba, 101inc en ASG magazijnen icm Open blaster BBs en werken super. Iemand had laatst een paar grijze BBs in een midcap van me gedaan, continue misfeeds en double feeds.

Misschien dat het je helpt
 
Ik heb het met mijn SA B02 gehad. Kwam bij mij door de magazijnen en BBs.

Heb nu amouba, 101inc en ASG magazijnen icm Open blaster BBs en werken super. Iemand had laatst een paar grijze BBs in een midcap van me gedaan, continue misfeeds en double feeds.

Misschien dat het je helpt

Ik weet best zeker dat het niet aan de magazijnen of bb's licht aangezien hij het met de stock bucking wel goed doet. Het enige verschil tussen de 2 buckings lijkt wel dat de lips bij de stock bucking iets korter zijn. Zou dat het probleem zijn?
 
Registeert je replica de cycle wel? Kan natuurlijk domme pech zijn, maar als je cut off lever niet goed werkt “weet” je replica niet dat hij een cycle gemaakt heeft en zal hij doorgaan. Heb ooit een replica met hetzelfde probleem overgenomen en in dat geval bleek het een slechte/versleten cut off lever.

Groet,
Peter