Douwe's Dump (Gear) (Dumpstore & Webshop)

Kroeskoppie

Well-Known Member
19 okt 2015
319
186
Trophies
14
dumpommen.png


Douwe's Dump.
Webshop & Fysieke Winkel


Adresgegevens:
Douwe's Dump
Strangeweg 9
7731 GV, OMMEN

Telefoonnummer: 0529 -451184
E-mail: info@douwesdump.nl
Webshop: http://www.douwesdump.nl

Openingstijden winkel:
Maandag : 13:30 tot 18:00
Dinsdag t/m Vrijdag : 9:30 tot 18:00
Zaterdag : 9:30 tot 17:00

Persoonlijke ervaring:
Vandaag naar de fysieke winkel geweest voor meerdere airsoft spullen. Via de webshop had ik mijzelf echter al flink kunnen voorbereiden, aangezien het grootste gedeelte van het assortiment al gewoon op website staat. Aangezien ik toch nog vooraf even spullen wilde passen ben ik dan ook naar deze winkel toe gereden.

De winkel staat een beetje achteraf op een industrieterrein. Desondanks is het makkelijk te vinden. Bij binnenkomst werd ik bijna overweldigd door de gigantische hoeveelheid spullen. Er is hier voor iedere beginner genoeg te vinden en je kunt ook merken dat hier sprake is van een grote legerdump. Zowel nieuwe als tweedehandse gear is te vinden. Ook echte, wel tweedehandse spullen van het leger zijn hier te vinden.

De winkel is groot. Desondanks zou je bijna het idee krijgen dat het uit z'n voegen barst: er is voor ieder wel wat wils.

Voorraad is geen probleem. Er ligt vaak ruim voldoende. Er is zelf gedacht aan paskamers. Men heeft zelfs een speciale wand ingericht voor airsofters, aangezien er meer steeds airsofters over de vloer kwamen.

Prijs/kwaliteit is in mijn ogen goed. Een beginner kan hier zeer goed slagen. De die-hard airsoftfans kunnen hier niet terecht voor de 'grote airsoftmerken', maar desondanks is een bezoekje het wel waard, vanwege de vele echte legerspullen.

Personeel is vriendelijk. Ik heb nog met een personeelslid gepraat die ook fanatiek was in de airsoftwereld. Alleen maar lovende woorden, plus een paar goede tips.

Ik kan Douwe's Dump dan ook aan iedere beginner aanraden! Ga er zeker eens langs, het is zeker de moeite waard. De kans is klein dat je met lege handen terugkomt. ;)

De buit van vandaag:
zDhpki6.jpg
 
Hier ben ik ook geweest, heb ik kisten gekocht die ik nu nog steeds gebruik.
Leuke winkel, altijd leuk om even in rond te neuzel... je gaat toch altijd weer weg met wat spul :p
 
Stey;20989 zei:
Hier ben ik ook geweest, heb ik kisten gekocht die ik nu nog steeds gebruik.
Leuke winkel, altijd leuk om even in rond te neuzel... je gaat toch altijd weer weg met wat spul :p

Aangezien ik er zelf ook heb rondgelopen: dat kan ik me heel goed voorstellen. :)
 
Ik wil er een dezer dagen ook nog een keer langs, eens kijken wat ze allemaal hebben. Ik heb nog kisten nodig (de schoenen en de opbergvariant ;)