Downgraden

Pim Niemeijer

New Member
4 jan 2016
2
0
Trophies
1
Hallo iedereen!
Laatst op een skirm in Lelystad met de fps metingen tikte mijn replica paar keer 360/361 aan.
Om te voorkomen dat het weer gebeurt en ik niet mee kan doen met mijn eigen replica wil ik graag mijn fps naar beneden brengen.

Maar waar kan ik dit laten doen?

Groet,
Pim

Waar woon je dan kunnen we je de shop het dichtst bij jou in de buurt voorstellen.

Ik weet zelf (nog) niet hoe het werkt. dus als ik het verpest ben ik verder van huis.

Ik woon in Drachten ( Friesland)

Een gearbox uit elkaar halen kun je leren zeker met de grote hoeveelheid materiaal, echter is de keuze aan jou. Welke replica heb je trouwens, mogelijk dat er een QSC systeem in zit? Anyway je kan zowieso hier al kijken naar winkels in de buurt (http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-winkels-in-nederland-een-handig-overzicht/). mogelijk dat een van hun het kan of mogelijk een mede forum bezoeker die je kan helpen

G36 is niet leuk om te openen. Dicht doen moet echt met zijn tweeën. Heb ik ook gehad met mijn JingGong G36C.

Maar ik weet een andere oplossing.

LET OP. GEEN MAGAZIJN PLAATSEN!
Doe er een accu (liefst niet vol) aan.
Zet de replica op single.
Doe 1 shot.
Trek vervolgens heel kort aan de trekker. Als je de gearbox hoort draaien, maar geen knal / plof, dan staat de veer gespannen. Maakt hij wel een knal / plof. Probeer dan net zo lang door tot dat dit wel lukt.

Leg de replica zo een 3 a 4 dagen tot een week weg, en hij zal de 360 FPS niet meer aantikken.

uhmm okee okee.. jaa ik zal eens even kijken hoe ik dit aanpak.
Ik heb ook iets gehoord om mijn hopup te veranderen.

Pim Niemeijer;22007 zei:

Dat werkt inderdaad ook, maar is gewoon illigaal. Je knijpt dan met de hopup zo hard de BB's af. dat ze er bijna niet uit willen. Hier door krijg je dus een lagere FPS-meting. Maar met deze afstellingen kun je niet normaal spelen. Dus stel je hem na de FPS test weer correct af zo dat je wel weer verschiet. Je FPS gaat dan ook weer omhoog. Als je hier mee gepakt word kun je je NABV pas mogelijk weer inleveren!

Eviltwin-NL;22008 zei:
Pim Niemeijer;22007 zei:

Dat werkt inderdaad ook, maar is gewoon illigaal. Je knijpt dan met de hopup zo hard de BB's af. dat ze er bijna niet uit willen. Hier door krijg je dus een lagere FPS-meting. Maar met deze afstellingen kun je niet normaal spelen. Dus stel je hem na de FPS test weer correct af zo dat je wel weer verschiet. Je FPS gaat dan ook weer omhoog. Als je hier mee gepakt word kun je je NABV pas mogelijk weer inleveren!

Het is gewoon letterlijk cheaten zoals je al zegt. Gewoon die veer vervangen of hem wat slapper maken door hem gespannen weg te zetten. Als de veer nieuw is dan kan je ook er gewoon een aantal magazijnen door schieten zodat hij ingebroken is en dan zal hij ook wel die paar FPS lager gaan zitten dat hij niet meer te hard schiet.

Volgens mij word er bij 360-361 nog niet zo moeilijk gedaan.
Ik skirm niet zo veel maar paar keer bij B&A Had vorig jaar een AK die net op 360 zat.

Officieel is het gewoon hoger dan 360 FPS is afgekeurd. Zelfs 1 FPS is teveel.

Rebelattack;22020 zei:
Officieel is het gewoon hoger dan 360 FPS is afgekeurd. Zelfs 1 FPS is teveel.
Oke moet dan een toevalligheid geweest zijn op dat moment. Wat ik nu heb gaat tot 340 dus altijd goed.

Lijkt me een beetje krom om overal weer een deviatie in te stellen dan heb je altijd weer van die personen die de limieten gaan testen omdat ze denken dat 365 FPS beter is dan 360 performance wise.