Droom skrim lokatie.

Ties

Well-Known Member
1 aug 2014
425
164
Trophies
13
Hallo beste airsofters,
<div>Misschien is dit wat ver gegrepen maar ik denk dat we als we met de hele community ons inzetten voor een groots evenement op deze plek dat we dat wel voor elkaar krijgen, we hebben het tenslotte ook voor elkaar gekregen airsoft te legaliseren hier in NL. :)</div>Laat weten wat jullie van dit idee vinden.
 
Dat is militair terrein. Ik geef dat op dit moment vrijwel 0.0% kans.
 
Volgens mij heeft Patrick van Veluwe airsoft dit al geprobeerd. En is niet gelukt.
En wat Oddball zegt.  Het is militair terrein, waar politie, arrestatie-teams, Landmacht, Marine, Mariniers ect...ect.. ect... allemaal trainen. Ik vraag me af of er nog dagen vrij zijn :O
 
Op de plekken mag niks achterblijven. Is ook zo met Marnehuizen. Defensie oefent hier met blanks die later opgeruimd worden. Ga alle bb's maar eens opruimen.
 
Volgens mij mag je er volgens de regels ook geen projectielen af vuren.
 
marnehuizen---> mag geen projectielen afvuren daarom dat er alleen met blanks getraind wordt bij schieten.

ISK(infanterie schietkamp Harskamp) Dit is grootste en meest moderne schietkamp van NL. Hier oefenen alle NL defensie eenheden inclusief buitenlandse eenheden. Ook zoals aangegeven andere overheids instanties.
Het is lastig voor defensie zelf om hier banen te krijgen daarom wordt er ook vaak geoefend in DE of op Beverlo(BE).Dit komt omdat de agenda gewoon vol geplant is elke dag weer. Hierdoor zul je als "hobbyisten" geen mogelijkheden heben om gebruik van te hebben. 
Oefenterreinen van kazernes vallen onder zelfde cat. als marnehuizen. Dus mag geen projectielen afvuren.
 
geen probleem. scheeld hoop als je zelf in dienst heb gezeten als hulp. distr. dan heb je contact met de terrein beheerders ;)