Ebairsoft.com

[F]airsofter

I'm like a flower, I attract beebee's...
22 mei 2014
375
196
Trophies
17
Iemand hier ervaring mee?
Erg veel te vinden maar ben altijd op mn hoede met webshops die ik niet ken..
 
Er is een bestelling van mij onderweg op het moment. Zal even updaten mocht de postbode aan de deur staan!
 
2 pouches, 1 mini red dot, 1 kill flash en een mount voor de mini red dot. Ik had voor zo ver ik nu ook kan zien geen verzendkosten. 
 
Ik heb 1 kill flash besteld, zonder verzendkosten. Binnen 10 dagen (inclusief weekend)  ontvangen.  Dus dat ging redelijk vlot.
 
Bestel er regelmatig iets. En omdat verzenden gratis is kun je bedragen mooi spreiden ter voorkoming van invoerheffingen. Doen ze ook niet moeilijk over ondanks dat het voor hen duurder is.

Mijn helm komt er ook vandaan. Fasthelm voor $50 incl verzenden heb ik nog nergens gevonden.
 
Gisteren binnen gekregen. Ze hadden het zelf al verzonden als gift dus geen extra kosten. Wel ontbraken er 2 items, deze zenden ze nu na (prettig emailcontact ook).
 
Scope en fastmags (clones) besteld.
Belachelijk lage prijzen en 0 verzendkosten.

De informatie verstrekking mbt je bestelling is een beetje verwarrend maar wel voldoende.
In mijn geval is het in 2 pakketjes verzonden? Deel 1 is er al, deel 2 nog niet.
Maargoed het kom uit HongKong en gaat over diverse sorteer/verzamel centra dus dat deze niet gelijk aankomen is niet perse vreemd.
Vind de levering ondanks de afstand snel, 4a5 dagen.

Verpakking is simpel, misschien voldoende t noemen..?
Hoop dat mn scope ietje meer is dan een enveloppe met bubbeltjes plastic.

Maargoed, al met al ben ik meer dan tevreden.
Zeker gezien de bodem-prijzen..

To be continued
 
Scope ook ontvangen, de dag erna.
Zat als gehoopt beter ingepakt met stevig karton en schuim.
Helaas alleen een een beschrijving erbij hie de batterij er in moet en thats it.
Maargoed wie leest ooit een manual :p

Als je dus op zoek bent naar lage prijzen raad ik deze website zeker aan, gebaseerd op mijn ervaring dus..
 
@Jackal Als je dan meerdere bestellingen achter elkaar plaatste om te spreiden, moest je dan.nog aangeven dat je het niet in 1 doos wilde, of ging dat vanzelf?
 
Volgens mij gebruiken ze zoveel mogelijk enveloppen, en sjoemelen ze een beetje met de inhouds omschrijving om zo de kosten te drukken..
 
Heb het specifiek aangegeven. Een enveloppe is ook een dag later verstuurd. Eentje had een HK-trackingnummer, de ander eentje uit China