een kort moment van stilte: airsoft-marktplaats is niet meer

Maffo

Well-Known Member
4 sep 2016
1.233
896
Trophies
17
Het lijkt erop dat sinds kort http://airsoft-marktplaats.nl/ niet meer in de lucht is. Zonde, het was een goede plek om tweedehands replica's te kopen en verkopen. Ik weet dat de eigenaar deze recent (minder dan 3 maanden geleden) de site trachtte te verkopen. Dit is zo te zien niet gebeurd, waardoor nu de site eruit ligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zonde! nooit wat op gehaald, maar het was een mooi kanaal volgens mij ja!
 
Nu hopen dat dit forum geen verkapte marktplaats gaat worden.
 
Dat is jammer! Nog niets gekocht, maar had hem wel in mijn bookmarks zitten.. (voor als ik wat meer techy was en een used replica durfde te kopen)

Stonden af en toe wel leuke dingen op!
 
Jammer zeker gezien het een goede manier was om soms replica's te verkopen of leuke dingen te vinden, maar gelukkig is er nog airsoftmarkt.nl en fora's off course. Weet trouwens niet wat het probleem is van een forum gebruiken als verkoopplaats?
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Jammer zeker gezien het een goede manier was om soms replica's te verkopen of leuke dingen te vinden, maar gelukkig is er nog airsoftmarkt.nl en fora's off course. Weet trouwens niet wat het probleem is van een forum gebruiken als verkoopplaats?

Daar is ook zeker niks mis mee. Behalve de mensen die alleen een profiel aanmaken om een verkoop thread te starten en verder niks bijdragen aan het forum hier. Dat zou ik zonde vinden.
 
Erg jammer, airsoft-markplaats.nl was een prima plek om spulletjes te kopen. Het was niet helemaal perfect maar werkte ten minste wel. airsoftmarkt.nl daarintegen is complete baggerzooi dus ik heb die website altijd vermeden.
Facebook gaat lastig want je kan niet op meest recent sorteren.
Fora is ook een prima plek maar een preview foto zou ook wel helpen. Ik zie daarom wel een gat in de markt :rolleyes::rolleyes:
 
Daar is ook zeker niks mis mee. Behalve de mensen die alleen een profiel aanmaken om een verkoop thread te starten en verder niks bijdragen aan het forum hier. Dat zou ik zonde vinden.

Ah okey dat was me niet duidelijk. Denk dat je dit altijd zal houden, iedereen doet alles tegenwoordig via FB, de traffic op de verkoop pagina's daar ook was super hoog, wel jammer dat de pagina waar ik in zat weg is.