Een nieuwe hobby

McGarrett

Member
23 mei 2017
24
24
Trophies
3
Goedemorgen ACN leden!

Mijn naam is Melvin, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit de buurt van Nijmegen.

Al vanaf mijn zestiende houd ik Airsoft in de gaten via forums en YouTube filmpjes. Vanwege mijn leeftijd heb ik het toentertijd niet kunnen proberen in Nederland en is de interesse even geparkeerd. Een aantal maanden terug kwam Airsoft ter spraken bij een aantal vrienden, en wat bleek, drie andere vrienden wilde het ook wel een keer proberen.

Nu hebben wij vorige week de knoop doorgehakt en tickets geboekt voor een skirm in Valburg. Ik kan jullie vertellen dat het ontzettend goed bevallen is! Ik heb me zondagochtend dan ook gelijk ingeschreven bij de NABV en kan niet wachten om te gaan skirmen met mijn eigen gear.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nu nog last heb van het welkomst cadeautje, mijn eerste hit was namelijk een snoeiharde bb op mijn voorhoofd. :)
 
Welkom Melvin!

Welkomscadeautjes en souvenirs krijg je elke skirm. Gisteren ben ik net boven mijn wang geraakt, tot bloedens aan toe.
Je kunt straks zelf bepalen in welke mate je jezelf wilt beschermen. Er is genoeg op internet te vinden hiervoor.

Veel plezier op het forum en wie weet tot ooit op het veld.
 
Welkom op het forum :), headshots zijn nooit fijn maar komen niet vaak voor en met een goede facemask en boonie/helm heb je er ook al veel minder last van.
 
  • Leuk
Waarderingen: McGarrett
Welkom en gaaf dat je de keuze hebt gemaakt!! Wil je een bepaalde richting op met je gear of gewoon een mooie verzameling?

Groet, Sven
 
Welkom en gaaf dat je de keuze hebt gemaakt!! Wil je een bepaalde richting op met je gear of gewoon een mooie verzameling?

Groet, Sven

Ik denk dat ik wel aardig een idee heb van hoe mijn loadout er uit komt te zien. Flecktarn combat shirt + broek, fast helm, een mooie plate carrier etc. Ik vind de loadouts van airsoft team "Home Security Forces" uit Noorwegen er erg vet uit zien en die gaan grotendeels ook als inspiratie dienen. Erg jammer dat Nkamo alleen in Noorwegen te verkrijgen is, erg prijzig ook nog.

Ik vind het samenstellen van gear nu al verslavend, al heb ik nog niets besteld. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Welkom op het forum! Als je voor een Noorse loadout wilt gaan is hier op het forum nog een topic over een Noorse loadout.
En kan je de camo ook niet kopen op begadi?
 
  • Leuk
Waarderingen: McGarrett
Welkom op het forum! Als je voor een Noorse loadout wilt gaan is hier op het forum nog een topic over een Noorse loadout.
En kan je de camo ook niet kopen op begadi?

Bedankt, ik heb gelijk even gezocht naar de forumpost en jezus wat ziet dat er vet uit!
 
Goedemorgen ACN leden!

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nu nog last heb van het welkomst cadeautje, mijn eerste hit was namelijk een snoeiharde bb op mijn voorhoofd. :)

Welkom! Dat voorhoofd lijkt een perfecte ontgroeningshit. Die heb ik ook gehad toen ik begon X'D
 
  • Leuk
Waarderingen: McGarrett
Welkom. Heb zelf ook op de eerste skirm een headshot ontvangen, precies tussen mijn bril en pet.
 
  • Leuk
Waarderingen: McGarrett
Welkom Melvin. Onlangs zelf nog een point-blank op mijn (toegegeven moeilijk te missen) buik en was dus inderdaad door het vel heen. Volgende keer (hoe warm ook) toch mijn plate carrier aan
 
  • Leuk
Waarderingen: McGarrett