Een vraag over privé-evenement

Da Fencer

Well-Known Member
26 apr 2015
97
66
Trophies
6
Of zo neem ik aan.

Het geval wil dat ik zelf in Amsterdam Zuidoost op vijf hoog woon, en mijn ouders in de Achterhoek met een tuin van heb ik jou daar. Nu is mijn pasje in de aanvraag en heb ik replica's op het oog; maar ja, inschieten en afstellen in een appartementje... afstanden op skirms zullen vaker wel dan niet meer dan tien meter zijn.

Ik weet al dat je een privé evenement aan mag maken, dat ik moet overleggen met buren en dat het niet vanaf de openbare weg begaanbaar of zichtbaar moet zijn. Dat is het geval. Het is een hele grote privétuin, de bb's komen niet eens in de buurt van een openbare weg (verder weg van de weg dan Balls and Arrows dat is).

Maar, mag ik dan ook gewoon een heel weekend naar mijn ouders en daar blijven of zou ik mijn replica eerst terug moeten brengen naar Amsterdam alvorens ik er mag slapen?

Thanks!

Mvg,

Da Fencer/Bas van 't Hoff

Zolang jij een privé event aanmaakt wat het hele weekend duurt mogen jouw airsoft apparaten daar ook zijn.

Ik lees net in het NABV magazine wat niet toegestaan is bij een prive event

: overnachtingen zijn niet toegestaan!!

Dan neem ik aan dat het ook helemaal niet mogelijk is om een prive event voor een weekend aan te maken. 

Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat je een privé event aanmaakt om de dag ervoor in een hotel te bivakkeren.
Aangezien een privé event best 48 uur nonstop zou kunnen duren. Net als milsim of andere events.

Dat las ik net ook inderdaad.. als het dus mogelijk is een privé event voor een weekens aan te maken dan zou het dus gewoon kunnen?

Anders moet je natuurlijk zorgen dat er op het adres van mijn ouders ook een pashouder woont..

Ik ben erg benieuwd wat de NABV gaat doen met die regel en de firstlook beurs waar ze een mooi overnachtings evenement voor aanmaakten. 

Maar dat even terzijde haha :) het blijft een twijfelachtig punt. Als t idd een prive event is dat een weekend duurt... Tja :0

Als ik de enige ben, dan wel. Ik was ook alleen maar van plan om een beetje 'op afstand te zeroen', omdat ik in mijn appartementje geen ~300 meter heb om in te schieten :P

Anders maak je 2 aansluitende privé events aan. 

B.v. vrijdag 05-06-2015 van 0:00 uur tot 23:59 uur en zaterdag 06-06-2015 van 0:00 uur tot 23:59 uur. Opgelost. 

Op bunkerhill zijn ook geen lockers daar liggen de replicas ook gewoon naast je in een tent.