Eerste Nederlandse airsoft 5 kamp toernooi.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sako
  • Startdatum Startdatum

Sako

New Member
9 jan 2015
1
0
Trophies
1
Hallo,

Ik zat op de site van Balls and Arrows Lelystad te kijken en kwam onderstaande tegen.

Airsoft “5 kamp” 

Een EPIC strijd om de titel “Beste airsoft “5 kamp” team van Nederland .

Dit in een spectaculaire wedstrijd met maar liefst 9 onderdelen, die het uiterste uit jou en je team halen!

DURF JIJ HET AAN?

Jullie zullen hier vast wel van op de hoogte zijn, maar vroeg me af of jullie hier ook aan mee gaan doen?

grt

Sander

Ik had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord, ben ook benieuwd naar een 5-kamp met 9(?) onderdelen. Ik ga meteen even kijken. ;)

http://ballsandarrows.nl/CMS/1ste-airsoft-5-kamp-toernooi/

Hier is de link voor eventueel geïnteresseerde!!

O.K.,ik heb de onderdelen bekeken maar kan het stukje "skirm"5-kamp er niet in terugvinden.

Leuk voor eventueel geinteresseerden in bijv.IAPS en ik weet ook dat de NABV daar de hoogste prioriteit aan geeft maar een skirm kan ik het dus niet noemen.

Noem het dan IAPS-5-kamp of Bootcamptoernooi of zo.

Nx voor echte re-enacters.

Skirmen is natuurlijk moeilijk te meten in een wedstrijd. Ik heb het er met Sebastiaan van Balls and Arrows wel over gehad via Facebook. Het leek me wel geinig. Maar ik ben het uit het oog verloren en vergeten :P Thanks voor de reminder. Het is idd meer een leuke activiteitendag dan dat het echt 1 op 1 iets is voor ons skirmers idd. 

Zag de posters al een paar keer deze poster by RSl hangen,toen we daar gingen spelen afgelopen jaar,maar  dacht al dit isnx voor my,en wat vladimir schryft zit een hoop in,is idd meer  IAPS, en niet voor ons 2 weggelegd , mss  kan je eerder mini-skirms houden tussen verschillende clubs uit NL,en een paar IAPS onderdelen erin verwerken,

maar wie ben ik,ik kom net kyken in deze sport

Het kan aan mij liggen maar waarom noemen ze het 5 kamp als er 9 onderdelen zijn. Noem het dan 9 kamp.

ik lees hem nu ook weer. maar helaas kan ik niet genoeg teamleden op de been krijgen dan dus gaat hem voor toothsquad. niet worden.we hadden denk ik wel goede kans gemaakt