Eerste replica

Thomaskrop

Well-Known Member
3 jun 2018
477
214
Trophies
14
Beste airsofters,

Ik moet nog eventjes wachten tot het 14 december maar dan kan ik eindelijk mijn nabv pas aanvragen.

Ik heb al een vest, kleding, goede schoenen, een bril en mondbescherming.
Alleen ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een geschikte replica.
Ik ben zelf erg geneigd naar de vfc avalon calibur cqc, die is 391,- bij gunfire.
Heel veel mensen zeggen dat met dit budget de krytac trident crb erg goed is.
Alleen ik heb met beide geschoten en vond de vfc toch beter.

Tweede vraag, wie weet wat voor mags ik moet kopen voor de vfc avalon serie?
De modify xtc zien er wel heel netjes uit en op gunfire 5 voor 55,-.

Laatste vraag. Wat voor optics hebben jullie op jullie m4's.

Alvast bedankt voor het beantwoorden.
Thomas
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hi Thomas!

Ik heb een ACOG reddot voor de "groene" seizoenen en een ACOG X4 voor wanneer het bos weer wat minder begroeid is. Ik heb een impressie loadout zodat ik hier min of meer aan vast zit ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Hi Thomas!

Ik heb een ACOG reddot voor de "groene" seizoenen en een ACOG X4 voor wanneer het bos weer wat minder begroeid is. Ik heb een impressie loadout zodat ik hier min of meer aan vast zit ;)

Op je yt acc staan ook wat specna Arms replicas.
Hoever schieten deze out of the box? Of moet je deze redelijk upgraden om 50-60m te schieten.
 
De specna's schieten out of the box al redelijk goed en met een paar simpele upgrades behaal je al heel wat winst.
Ben zelf erg te spreken over Specna, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. en veel modellen van hun zijn grotendeels van(pot) metal. Ik heb zelf de SA-H03(gebaseerd op de m27) en deze zit maar 200 gram af van het echte gewicht van de M27 Iar dus dat is voor mij ook weer een stukje realisme :p
 
Op je yt acc staan ook wat specna Arms replicas.
Hoever schieten deze out of the box? Of moet je deze redelijk upgraden om 50-60m te schieten.
Schieten OK out of the box, neem wel een SA met het SAEC systeem, of je moet sleutelen leuk vinden (wat ook erg handig is, zo leer je hoe je replica in elkaar zit en kun je eventueel zelf bvb shimmen.) Ik laat liever m'n replica door een ander upgraden, als er dan iets kapot gaat ben ik t tenminste niet zelf die dat doet ;)
 
Op je yt acc staan ook wat specna Arms replicas.
Hoever schieten deze out of the box? Of moet je deze redelijk upgraden om 50-60m te schieten.
Ja idd, zoals anderen zeggen schoten die van mij prima :) Je ligt niet achter ten opzichte van het gros. Gewoon een redelijke standaard afstand :)
 
Ga ervanuit: Alle replica's schieten uit de doos 30-40 meter. Je moet van echt zeer goede huize komen (lees, praktisch al geüpgraded) wilt een standaard replica verder schieten dan dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan