Eerste skirm ervaring!!

fatih61

Well-Known Member
2 dec 2015
153
26
Trophies
7
Hallo allemaal,

Zoals de titel t al zegt.

Vandaag me eerste skirm gehad bij bunkerhill. Uiterraad als intro.

'S ochtens briefing gehad en bla bla bla jullie kennen het allemaal wel.

Ik was de engineer geen idee wat dat precies inhield maar ik kreeg een aansteker klei en 2 rotjes. Moest blijkbaar bunkers opblazen om items eruit te kunnen halen.
Eerste instantie veel moeten vechten om uberhaubt bij de ingang te kunnen komen maar uiteindelijk wel gelukt.. Maar iedereen werd tog nog gehit dus weg kist :( en niet alleen dat we waren opgesloten aan beide kanten bij ons basis dus totaal geen terein winst. Ging tot een uurtje of 11-half12 zo door.. Toen wijn we ales hele groep op 1 stuk afgegaan en de 1e en de 2e bunker weten te veroveren.. Waar tussen de 2-3 bunker een nieuwe spawn paal stond ma die stond nog op rood en ons team was blauw en de 3e bunker waren de black cobra's nog.. Ik dacht ik neem gewoon een sprintje en gooi dat ding om.. En ja hoor nieuwe respawn plek waarna de hele team achter mij aankwam en we alsnog de 3e bunker ook konden innemen.. En vlak voor de pauze de 2e respawn plek kunnen innemen. Gelijk na de pauze hadden we nog maar 1 missie en dat was dat we een raket moesten verdedigen die mochten de black cobra's niet hebben.. Wij door gerent naar de 4e bunker daar lag hij blijkbaar en zown 10-15min stevig intens gevecht gehad echt super gaaf om mee te maken.. Wij waren binnen de bunker en de BC's stonden zowat omsingelt om de bunker.. We werden nog bekogelt door 2 rookbommen dus superveel zicht was er ook niet meer. Uiteindelijk ook de raket moeten inleveren en de laatste missie was de raket mog niet bij de raketwerper komen dus we moesten alles geven om het te dekken.. Tot 3 uur ongeveer aardig terrein geboekt.. Ik was in me uppie over op de 2e bunker en in me eentje 3bunkers weten te veroveren in totaal 13hits gemaakt daarvoor. Maar opgegeven moment was ik zo ver na voren dat niemand ook wist dat ik daar lag van mijn team srft ofzo? En toen ging ik af.. En we waren tegen 4 uur onze respawn plek tussen de bunkers kwijt dus alleen nog de basis en de respawn bij de raketwerper nog over.. Een kwartier weten te verdedigen.. En we waren weer op de 3e bunker.. De spel was bijna afgelopen nog een kwartier te gaan.. En ik dacht van als we de respawn tussen de bunkers kunnen terug krijgen moeten hun weer terug naar de basis en tegen die tijd is de tijd ook wel om.. Niemand die met me mee wou.. Dus ik ging in me uppie.. 3 hits gemaakt. Waarna de team alsnog heeft gevolgt met zn 3e erop af 1e werd gepangt ik heb die wat gepangt heeft gehit toen wou ik na de respawn paal rennen lag er een sniper en een assault rifle speler te dekken dus ik sprong in zown gat waar een machine geweer lag voor decoratie denk ik. Mja die 2 ook nog weten te hitten en een sprintje getrokken naar de paal en ons kleur weer na boven gezet waarna de BC's uit te respawn moesten en na de basis moesten lopen om te respawnen en toen werd er afgevloten.

Super dag gehad paar leuke gevechten en voor een 1e x airsoften tog goed gedaan na mijn gevoel. Wat ik wel anders had verwacht was dat er meer in groepen gespeelt zou worden maar alles liep door elkaar heen en opgegeven moment was meer doen wat je wil als jeje maar een beetje aan de opdracht hield.. Was geen contact meer met de team leiders wat ik toch anders had gezien op filmpjes via youtube.
Mja super dag gehad super mooi ervaring.. Na deze ervaring weet ik nog zekerder dat ik deze sport wil gaan doen. Ben egt helemaal kapot pijn in me enkels in me kuiten doen pijn bovenbenen doen pijn voeten doen pijn. Paar x onderuit gegaan " regen modder"

Al met al het was t waard :)
 
Goed om te horen dat je het na je zin hebt gehad.

Tja, die spierpijn. Dat hoort een beetje bij de bunkers. En ik kan je verklappen, dat het morgen en overmorgen nog erger word ;)

En het gebrek aan team werk. Dat schijnt een beetje bij de SFRT te horen :(
 
Jaa daar ging ik ook al van uit dat het morgen erger zou worden..
 
Tof dat je een fijne eerste ervaring hebt gehad, fatih. En zoals evil twin al zegt communicatie en squadcohesie zijn niet de sterkste kanten van de SFRT. Daarom verliezen ze vaak :')