Eerste vijf of zes BB's lage FPS?

Sovereign1986

New Member
27 mei 2018
3
0
Trophies
1
Hey lui, ontdekte een vreemd probleem dat zich lijkt voor te doen bij iedere mag die ik heb, heb drie verschillende soorten en ze doen het allemaal:

De eerste vijf of zes schoten rolt de BB nog net niet uit m'n loop. Hij schiet misschien drie meter. Daarna pakt ie de normale snelheid weer op. Ik begrijp dat het waarschijnlijk niet ligt aan de accu of het magazijn, aangezien de BB wel doorgeladen wordt, maar waar zou het 'm dan in kunnen zitten???

Anyone, want dit is, zoals je misschien snapt, best een probleem in 't veld :p

PS: Ik heb 't apparaat net een maand, maar heb 'm nog niet echt een onderhoudsbeurt gegeven. Cleaningrod zit nog steeds in de verpakking zeg maar.

Laatst bewerkt:
Probeer je mag eens met 10 bb's minder vol te doen, en kijk dan nog eens of her zelfde probleem blijft.

Zo niet, dan geeft de veer in je mag waarschijnlijk te veel druk op de eerste paar bb's.
Dit kan dan resulteren in dit soort misfeeds.

Zo wel dan weet ik het ook niet .

Ik ga er maar even van uit dat de mags ook nog gloednieuw zijn?
Dikke kans dat ze naar een paar keer inschieten thuis of op se eerste paar skirms het probleem zichzelf oplost.

Probeer je mag eens met 10 bb's minder vol te doen, en kijk dan nog eens of her zelfde probleem blijft.

Zo niet, dan geeft de veer in je mag waarschijnlijk te veel druk op de eerste paar bb's.
Dit kan dan resulteren in dit soort misfeeds.

Zo wel dan weet ik het ook niet .

Ik ga er maar even van uit dat de mags ook nog gloednieuw zijn?
Dikke kans dat ze naar een paar keer inschieten thuis of op se eerste paar skirms het probleem zichzelf oplost.

Ja, ik heb drie mags die net zo nieuw zijn als het wapen, en nog drie mags die pak en beet twee weken oud zijn.

ik zal het eens proberen, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het altijd al moeilijk vind om te weten wanneer je magazijn nou echt vol zit. Ik heb begrepen zodra de speedloader echt weerstand krijgt dan zit ie vol, en in dat geval, handje d'r voor en er gewoon een paar weer uit laten dan maar denk ik? Ik zal het eens proberen! Thanks.

Als eerste is het replica en geen w@pen om geen vewarring te veroorzaken, wat je ook gewoon kan doen is de mag helemaal vol stoppen, weer leeg laten lopen in een apart bakje en hier dan 10 bbs eruit te pakken en de rest weer in je mag te stoppen.

Per x dat je de speedloader in duwt komen er bij mij 4 bbs uit.
Voor een 100 roud mag, 23x duwen is 92bbs
Voor 120 zou ik dan 28x doen.

Als eerste is het replica en geen w@pen om geen vewarring te veroorzaken, wat je ook gewoon kan doen is de mag helemaal vol stoppen, weer leeg laten lopen in een apart bakje en hier dan 10 bbs eruit te pakken en de rest weer in je mag te stoppen.

Ik had 'm al aangepast ;) Maar... Jou quote geeft dan ook niet echt een lekker voorbeeld :P "Every gun..."

Per x dat je de speedloader in duwt komen er bij mij 4 bbs uit.
Voor een 100 roud mag, 23x duwen is 92bbs
Voor 120 zou ik dan 28x doen.

Good point, het zal idd om en nabij zijn, maar ik ga ze gewoon tellen voortaan, kijken of het verschil uit maakt. Thanks!