Emerson Kleding?

Bootcamp

Well-Known Member
23 mei 2016
53
27
Trophies
4
Is iemand bekend met de kleding van Emerson? Zag wat voorbijkomen op AliExpres, een website die mij, tot ik me op dit forum mengde, niet bekend was ... maar echt alles lijkt te verkopen wat los en vast zit, en vooral namaak is.

Either way! Zo zag ik dus ook ineens een Emerson G3 pants/ shirt combinatie voorbij komen... Grap, of goed te doen? Prijs is insane laag, dus kwaliteit zal wel t nodige te wensen overlaten, maar hoe zit het met de pasvorm?

Cheers!

Polite bump :) Een ervaring met AliExpress vind ik ook al fijn om wat van te weten! Item waar mijn post over ging was bijvoorbeeld: http://nl.aliexpress.com/item/Woodland-BDU-Emerson-G3-uniform-Combat-shirt-Pants-Airsoft-Military-hunting-clothing-Teflon-BDU-WL/32579917656.html

Hoi @Bootcamp !

Mijn eigen ervaring met AliExpres is dat ze inderdaad veel knockoff verkopen, maar ook echt spul. Ik weet niet wat een Emerson normaal kost, maar als de prijs overeen komt dan kan het best wel eens the real deal zijn.

Stey;23106 zei:
Hoi @Bootcamp !

Mijn eigen ervaring met AliExpres is dat ze inderdaad veel knockoff verkopen, maar ook echt spul. Ik weet niet wat een Emerson normaal kost, maar als de prijs overeen komt dan kan het best wel eens the real deal zijn.

Thanks! Ik dacht dat Emerson sowieso een knock off brand was? Kan het behalve de helmen iig nergens vinden in NL zo lijkt het. Qua prijs is het via AE wel wat goedkoper dan in de UK...

Heb jij ervaring met bestellingen van AliExpress mbt levertijd en betrouwbaarheid?

Nogmaals dank voor je reactie.

Heb veel besteld via die site. Alles gaat goed, levering is vrij snel. Emerson is bij mijn weten ook gewoon Chinees. Dus dat is bijna zeker het zelfde spul. Hier in Nederland betaal je er alleen veel meer voor.

Hou rekening met 2 weken!
Edit: ook wel eens na een week iets binnen gekregen maar dat os uitzondering op de regel

Ik ben zelf nog geen schokkende verschillen tegengekomen tussen Emerson, 101inc en alle andere import merken. De pouches werken goed maar zijn geen originele. Broeken ben ik zelf meer geneigd naar Fostex of MFH maar dat is omdat ik ze ken.

AE is wel lastig met knock of. Ooit een paar allstars besteld voor bijna normale prijs maar alles zat scheef. Gelukkig paypal gebruikt.