en jahoor, nog een nieuweling!

squeebus

New Member
28 jun 2014
1
0
Trophies
1
hallo allemaal!
Na een deprimerend lange tijd is het me eindelijk gelukt om de nabv pas te bemachtigen.

Voor de geintresseerden: eerst waren er problemen met slechte postbodes die geen post en daardoor geen vog bezorgden, toen bleek dienst justis niet helemaal gemotiveerd te zijn om de vog nogmaals op te sturen, na veel gedoe kon het op een ander adres worden bezorgd waarvan ik zeker was dat de vog binnen zou komen.
Toen mijn vog eindelijk(lees na anderhalve maand, en nee, ik ben zo braaf als een toeter) binnenkwam heb ik hem opgestuurd naar de nabv, alleen deden ze eerst moeilijk over het feit dat mijn vog niet op mijn daadwerkelijke adres stond, na veel mail en telefonisch contact waren ze het met mij eens dat het adres van mijn vog niks te maken had met mijn thuisadres, het andere adres was slechts een bezorg adres.
Het heeft misschien een dikke maand of twee geduurd maar nu heb ik eindelijk de pas!
Genoeg over mijn nabv levensverhaal :p

Ik woon in de omgeving Zwolle en ik wil airsoften, misschien dat zondag mijn eerste skirm gaat gebeuren, maar dat hangt nog even van een paar dingen af, ik ben begonnen met een m4 van a.p.s en een simpele cm 122 van cyma als sidearm, tot nu toe erg te spreken over beide apparaten, hoe ze het op het veld doen weet ik helaas nog niet, daar ga ik zeer snel achter komen.
Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik ze graag! de filmpjes op deze site hebben me in ieder geval goed op weg geholpen met veel van de aanschaffingen die ik al gemaakt heb.

gegroet!
.
 
Ik weet niet of je je nog voor zaterdag kan inschrijven,want anders kan je met mij meerijden.

in ieder geval welkom op dit geweldige forum.
en tot ziens op een skirm.
 
Welkom op het forum.

Leuk dat er steeds meer mensen uit onze omgeving bij komen (Eviltwin, Arnold en ik zelf komen uit het mooie Kampen :)

Misschien ga ik Zondag nog naar Bunker Hill maar zit nog erg te twijfelen.

Ik kan natuurlijk niet in jou agenda kijken maar misschien is volgende week zaterdag (5 Juli)
de intro dag van Toothsquad wat voor je. Ze spelen op het veld van Balls and Arrows in lelystad.
Zo als het er nu naar uit ziet zullen Eviltwin en ik daar ook aanwezig zijn.

Nogmaals welkom en succes.

Greetings
 
Tjonghe, wat een tegenslagen heb jij gehad met het verkrijgen van je NABV pas.
We kunnen ons allen voorstellen hoe frustrerend dat moet zijn geweest, terwijl alles kriebelt. Ik denk dat menig airsofter gek was geworden ;)

Mn broer was al pissig toen zijn VOG was kwijt geraakt bij de post, en het hem twee extra weken heeft geduurd. Maar dat ging blijkbaar nog vrij vlot...

Any how. Welkom op het forum. En zoals de andere Twin zegt, mooi dat er meer mensen uit regio Zwolle bij komen.
 
Welkom! Laten we hope dat je toekomst iet wat minder tegenslagen zult hebben. =)
 
het ergste hebben we al gehad, vanaf hier kan het alleen maar leuker worden, ik zit te overwegen om volgende week naar de intro dag te gaan, lijkt me een leuke manier om kennis te maken met de sport en de beoefenaars er van, het hangt nog even van het vervoer af maar het lijkt me een goeie manier om te beginnen!
 
t is dat mijn auto vol zit anders had ik je bij de afrit op kunnen picken
 
Welkom kerel! Uiteindelijk zal alle rompslomp de moeite waard zijn geweest :)
 
@squeebus goed nieuws. Als ke wilt kun je met mij mee rijden. wel dien je nabij 1 van de op/afritten van de A28 te verplaatsen. Dan wil ik je op mijn route mee nemen. Ik dacht eerst met 3 pass in mijn auto te zitten maar vandaag hoorde ik dat er 1 met eigen auto gaat i.v.m. zijn eigen intro's.
als je interesse hebt laat maar weten via PM