En nu verder.....

Jobthecop

Active Member
5 aug 2014
34
7
Trophies
3
Het is zover! NABV pas binnen, uitrusting aangeschaft en nu.....meedoen met skirms, denk ik. Maar eerst zoek ik eigelijk contact met iemand die me kan helpen mijn replica goed af te stellen, me de ins en outs van het spel te leren, kortom een mentor die ook nog een beetje technisch is. Is er misschien iets te organiseren voor mensen die wel beginner zijn, maar hun eerste (paar) skirms al achter de rug hebben? Kan de NABV of ACN  daar nog iets in betekenen? Of moet ik gewoon in het diepe springen en zorgen dat ik niet verdrink? Help !

Hey Job ,

Ik denk dat de NABV daar verder niks mee zal doen.

Je hebt nog beginners skirms bij B&A, maar het enige verschil zal zijn dat de missie structuur wat makkelijker is en er meer beginners rondlopen.

Dus qua het technisch aspect zal je daar ook niet veel aan hebben.

Nou is het niet bepaald raket wetenschap wat je moet weten bij het afstellen van je AA.

Het enige wat je echt afstelt is de hop-up , er van uitgaande dat je internals gewoon goed zijn.

Hop up is afstellen is eigenlijk vrij simpel , het enige wat je nodig hebt is wat ruimte ( +/-50 meter) Valt je bb na 20 meter op de grond dan doe je wat meer hop geven , gaat je bb na het verlaten van de barrel recht omhoog dan heb je teveel hop en moet je wat minder geven.

Das een kwestie van trial and error. 

Ik ben een tijdje terug voor het eerst op een skirm bij B&A in Lelystad geweest. Voor dat je het veld in gaat is er genoeg tijd en mensen om te assisteren bij eventuele afstelling.

ik ben ook nieuw en fps nu eindelijk goed.  de 25st ga ik ook na B&A mijn eerste skrim.

de hopup kon ik nog nit aftellen ivb met te weinig ruimte thuis XD

maar wat ik oa heb gedaan is veel lezen op inet. en ook zelf de AA al uitelkaar gehad andere veer er in gepoot  die gaf 364 fps oude veer aangepast zit nu op een mooie 345   terwijl die zat op 387 fps

zeg maar zo al doende leert ,men