Enquête

Airistof

New Member
27 okt 2015
1
0
Trophies
1
Wij zijn studenten van Odisee Aalst en voeren onderzoek naar de kennis over airsoft.

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan ons onderzoek. Met dit onderzoek wensen we uw mening te weten te komen. De enquêtes worden anoniem verwerkt. 

Deze enquête zal slechts 3 minuten duren en we hopen op uw medewerking.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=252271

@Airistof
Ik heb de enquête doorlopen, maar Let wel dat wij het gebruik van het woord "wapen" niet graag zien.

In de airsoft wereld gebruiken wij de term "replica" om angst zowel als verwarring te voorkomen.

@Airistof Ik heb de enquête doorlopen, maar Let wel dat wij het gebruik van het woord "wapen" niet graag zien. In de airsoft wereld gebruiken wij de term "replica" om angst zowel als verwarring te voorkomen.

In België gebruikt men gewoon de term "wapen" of "airsoft wapen" en aangezien dit een Belgische enquête is is dat dus normaal. Bij een Nederlandse enquête, gemaakt door Nederlanders heb je helmaal gelijk.

Ik heb de enquête ook ingevuld. 

Heb deze ingevuld! Mag ik vragen waarvoor het is? Ben daar wel benieuwd naar. :)

@Frank-Peter ik zie nu pas dat het een .be was :D

Maar, het is weer een Nederlands forum :p

Sinds het bezoeken van de enquête site en daar het automatisch openen van een pop-up problemen met mijn telefoon. Vermoedelijk zit er een virus, adware of andere zooi achter de site !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bij Commando (Belgische organisatie) werd er anders flink gehamerd op replica ipv wapen. Maar dat kan dan alleen die ene zijn geweest. Weet eigenlijk niet hoe de rest van België dat doet. 

Virus melding: Ik krijg op Safari ook geen melding. 

Heb de enquete niet helemaal ingevuld omdat ik 15 euro voor 3 uur airsoft met eigen gear, niet ideaal vindt. De optie, "ligt aan de locatie" zou ik daar willen hebben.

Enquête  ingevuld, 

Overigens geen virus problemen of dergelijke.

Ingevuld.

Maar lijkt meer een animo dingetje voor opstarten van een airsoft lokatie. Niet 'testen van kennis over airsoft'

Ingevuld. Was voor mijn idee een wat algemene enquete, maar dat is prima.