Tijdens het event van Citadel Events in Givet was ik alleen een omtrekkende beweging aan het maken, zodat de rest van het team via de voorkant een bunker kon benaderen. Ik zou een teken geven als de bovenzijde vrij was, maar daarvoor moest ik wel eerst een beetje klimmen.
Enfin, duinen op, duinen af en aangekomen bij de betreffende bunker. Vervolgens zie ik een wand, precies hoog genoeg om mijzelf aan omhoog te trekken om zo op de bunker te klauteren. Ik klim omhoog en wil mijn knie op de bovenzijde van de wand om vervolgens mijn lichaam erop te werpen. Toen mijn hoofd volgde, keek ik zo een klif in van ruim 100 meter diep. Dat was wel behoorlijk schrikken. In plaats van heel stoer 'ik ga dat muurtje eens even bewandelen!' werd het meer een soort van kontschuiffelend vooruitkomen, om vervolgens toch nog het doel te behalen en gezamenlijk succesvol af te ronden. Liefkozend werd ik de rest van het weekend ook Spider-Man genoemd door de rest van het team.
Voor de rest hetzelfde als wat iedereen weleens zelf heeft meegemaakt of van dichtbij heeft gezien: occassional marshall hit of team hit.