Ervaring met KJW sidearms?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met green gas sidearms van KJW? Ik zit namelijk te overwegen er een te kopen binnenkort, maar kan er weinig over vinden op internet. Ik zat te kijken naar een M9 of 1911 model.

Eventuele suggesties voor andere merken/modellen zijn altijd welkom!

ik heb dan wel geen M9 of 1911, maar ik heb de ASG/KJW CZ P-09 en ik ben daar echt wel tevreden over

• Leuk
Waarderingen: Mika
Zelf heb ik de 1911.
Lekker goedkoop en zeker extra magazijnen zijn in verhouding tot andere merken goedkoop.
Ding schiet ver, precies en knalt er ook nog eens hard over heen.
Helaas moet ik er wel bij zeggen dat na 3 jaar tijd ik nu ook al bij bij nr 3 van mijn kjw 1911 ben belandt.
Al 2 keer wat afgebroken en 1 cycled niet lekker. Ik kon alleen geen losse onderdelen bestellen dus weer nieuwe besteld.

• Leuk
Heb voorheen ook een KWJ 1911 gehad. De safety switch was wat losjes naar mijn mening.
Ik had de greengas variant, wat ik ten zeerste af raad!

Had er onderhand 7 magazijnen voor omdat deze telkens lekte, of op andere wijze kapot gingen en zoals eerder gezegd onderdelen niet waren aan te komen.

Vond overigens ook dat de fps snel daalde maar ja wat wil je met greengas

Tip: ga voor co2 en geef liever iets meer uit aan een degelijk merk dan uiteindelijk net zo veel te betalen aan nieuwe mags.
Ik heb nu 2 pistols met beide 2 mags welke al geruime tijd goed mee gaan!

• Leuk
Qua 1911's kan ik de KWC CO2 modellen heel erg aanraden! Er is een moderne (tactical) variant en een ouderwetse M1911 a la WWII.

heb een ASG/KJW p-09 maar alleen maar pech mee de safty is gewoon gebroken en hamer spring ook zach ik later en zie niet wat er nog kapot aan is :( . dus ben nu zover dan ik een complete lower ga kopen direct van kjw , maar kwc is in mijn ogen wel beter vooral de 1911 modellen wel minder BB's maar het is beter spul breekt nooit wat van die dingen ;)

Qua 1911's kan ik de KWC CO2 modellen heel erg aanraden! Er is een moderne (tactical) variant en een ouderwetse M1911 a la WWII.

Cybergun/KWCColt 1911 Rail Gun C02 ;)

BBW182J.jpg

Heb deze vandaag besteld, als ik jou was zou voor deze gaan heb ze beiden maar zo old-school is leuk maar niet ideaal sights is niet zo goed als een moderne sights ;) maar intern zijn ze gelijk super degelijk :D en je kan gewoon in de winter knallen Green-gas gaat toch minder zelf nuprol rood 3.0 gaat niet ideaal :(

• Leuk
Waarderingen: Foodie88 en Eviltwin-NL
@MCLERC hoeveel kosten die? ben er ook achter gekomen dat op gas echt voor geen meter werkt op de koude dagen.

Maar schiet CO2 niet veel te hard voor Nederland? De meeste replicas die op CO2 werken die ik zie gaan ver boven de 360 fps.

Maar schiet CO2 niet veel te hard voor Nederland? De meeste replicas die op CO2 werken die ik zie gaan ver boven de 360 fps.

ja de meeste wel maar kwc 1911 niet zitten op 344FPS , en Kjw zit ook vaak onder de 360FPS , je heb ook de umarex USP NBB die zit ook onder de FPS360 en kost d8 nu maar 65Euro maar heeft een fixed hop-up , verder heel mooi en heavy heb hem ook liggen ;)

Die KWC 1911's hebben behoorlijk veel kick, dat is lekker. En misschien ook de reden waarom de FPS acceptabel is - er gaat meer gas richting het blowback mechanisme.

Die KWC 1911's hebben behoorlijk veel kick, dat is lekker. En misschien ook de reden waarom de FPS acceptabel is - er gaat meer gas richting het blowback mechanisme.

Ja dat ook het is een van de sterkste Blow-back Replica;s als al niet nummer 1is haha ' maar toch knap dat Umarex/WINGGUN de usp op 270FPS krijgt met 0,25 is zo 300@330 met 0.20 , en die is NBB op Co2 ;)

k49lrfU.png

Laatst bewerkt:
Bij welke site is dat?

Hes van zweeden NL shop zit in Arnhem maar verzenden ook gewoon . ze zijn chaep met deze elders zijn zo 90@120 euro , hij is lekker zwaar ;) maar 25 shots is die niet hij is 16 Schots

Zelf heb ik de 1911.
Lekker goedkoop en zeker extra magazijnen zijn in verhouding tot andere merken goedkoop.
Ding schiet ver, precies en knalt er ook nog eens hard over heen.
Helaas moet ik er wel bij zeggen dat na 3 jaar tijd ik nu ook al bij bij nr 3 van mijn kjw 1911 ben belandt.
Al 2 keer wat afgebroken en 1 cycled niet lekker. Ik kon alleen geen losse onderdelen bestellen dus weer nieuwe besteld.

je kan gewoon via KJW zelf Bestellen winkels doen geen moeite voor je parts die kijken enkel bij de leverancier en niet bij Kjw zelf ;)