Ervaring met WE Biohazard Gen 2

Man of War

Well-Known Member
2 apr 2017
137
37
Trophies
11
Hoi,

Ik ben in de markt voor een GBB pistool en ik heb deze mooie Biohazard Gen 2 van WE Gevonden. Maar nu is de vraag heeft iemand ervaring met dit pistool? Ik kan hier namelijk geen goede reviews van vinden.

Hier ook niet zo te zien. :(
Misschien dan toch maar een sprong in het diepe wagen en het ding gewoon aanschaffen?

Als je alleen maar slechte reviews vind niet doen :)
Jij bedoeld waarschijnlijk dat je nog geen reviews gevonden hebt.

Sorry, ik was niet helemaal duidelijk de kwaliteit van de reviews zijn slecht.

Hier ook niet zo te zien. :(
Misschien dan toch maar een sprong in het diepe wagen en het ding gewoon aanschaffen?

Ik heb hem vanochtend toch maar besteld.

Werkelijk waar de 2e video op youtube bij het in typen van het model....:

Werkelijk waar de 2e video op youtube bij het in typen van het model....:

Ja, maar dat is de TM versie ik heb de WE versie.

Vandaag mee gespeeld bij Airsoft Heaven, ik heb hem niet veel hoeven te gebruiken. Maar de keren dat ik hem gebruikte was ik er zeer tevreden over.

Ik weet niet of hij full auto heb alleen we spul in hun gbb devisie staat erom bekend dat ze niet bepaald super stevig zijn zeg maar.

Op de fb van we zie je eigenlijk constant tevoorschijn komen dat mensen daadwerkelijk vragen of ze hun replicas op orde willen krijgen voordat ze daadwerkelijk beginnen aan nieuwe replicas

Ook als je kijkt naar jarek4 zie je een gbb van we langskomen en die schiet letterlijk uitelkaar van ellende op full auto

By no means wil ik aanvallend overkomen of je keuze de grond inboren of uberhaupt negatief zijn over je keuze alleen we staat bij menig mens bekend als we're useless

Kort maar krachtig enkelschot prima full auto nope voor zo ver ik weet