ervaringen gpairsoft-"land".com?

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hi guys!

Ik ben in de markt voor een nieuwe replica (M16 is voor mij toch echt te lang en niet future proof met nieuwe drills en dat soort zaken) en dat moet een G&P M4 RIS worden.

Overal uitverkocht, behalve bij gpairsoft-"landvanjekeuze".com.

Het gekke is dat het bij de UK variant 200 euro scheelt ten opzichte van de FR variant. Heeft iemand ervaring met deze site?

UK:http://gpairsoft-uk.com/shop/en/50133-gp-airsoft-m4-ras-6-position-gp-aeg033.html (Tokyo Marui prijs zowat...)

FR: http://gpairsoft-fr.com/shop/en/aeg/21102-gp-airsoft-m4-ras-6-position-gp-aeg033.html (goed te betalen ;) )
 
Weird!
Lijkt mij dezelfde shop.
Is de goeikopere versie misschien een plastic of polymeer variant?
 
Beetje vage site als je het mij vraagt.

Hoofdkantoor is gebaseerd in Hong Kong, maar met de store locator kan ik alleen een paar winkels in florida USA vinden

ohja dit staat er ook:

"Australia and Netherlands are prohibited import of Airsoft Guns. However, we only will ship the Combat Gears and Accessories to these countries. If your country is not shown above, please contact cs@gpairsoft-fr.com for more information about our shipping service."
 
Safara is lekker goeikoop maar je moet wel de rooie tip op de loop voor lief nemen.
Bij Lotte haar TM Breacher heb ik de rode verf eraf gekrabbeld.
Die kwam ook bij Safara vandaan.
 
Misschien een beetje off topic, maar....

De rode tip is toch alleen de flashhider? Die zou je namelijk zo moeten kunnen vervangen...

In ieder geval succes met de zoektocht! Mocht je nog van gedachte veranderen en een M4 zoeken, dan vind ik de Specna SA-20 en SA-03 ook mooie apparaten met voldoende ris en korter dan je M16 :)

Groet,
Peter
 
Jups,de rode tip is bij de M4 typen alleen de flashider.
Had ik ff nie aan gedacht.
 
Beetje googlen en zoeken:

http://www.evike.com/products/37369/

Is alleen zonder de rails op de handguard hmm...

Thanks! Omdat ik een USMC loadout heb, moet ik die met RIS hebben en de stock die op een echte M4 zit. Dat betekend een PEQ box battery of buffer tube battery. Het laatste heeft mijn voorkeur, daarom is die P&G uit de bus komen rollen.

Ziet eruit als een problemen gevend gebeuren Jan.:confused:

Vanochtend nog even zitten googelen op ervaringen over deze site, en men is er positief over.

Je kan ook nog altijd je M16 ombouwen naar een M4

Dat zou kunnen, ik wil het liefst ook een upgrade doen qua kwaliteit. G&P schijnt de beste externals te hebben dus wil ik daar wel voor gaan ^_^

Hallo jan,
Kijk anders is op http://en.safarasoftair.com/weapons/electrical-rifles/m4-type/m4-standard?marca=g_p

Volgens mij replica die jij wil niet op voorraad en anders even mailtje sturen. maar al goede dingen gehoord van de site. Is replica weer goedkoper.

Tussen de replica die ik nog wil Ares amoeba 013 is het verschil tussen deze winkel en Nederlandse winkels 130-150 euro goedkoper.

Daar is ie idd out of stock, maar zal de alert eens invullen.


Thanks!! Goed alternatief. Zoals ik hierboven zei, G&P heeft de beste externals volgens "men". ;) Mocht het nou niet lukken dan kan ik die Lonex pakken ja!

Mocht je nog van gedachte veranderen en een M4 zoeken, dan vind ik de Specna SA-20 en SA-03 ook mooie apparaten met voldoende ris en korter dan je M16 :)

Groet,
Peter

Thanks!! Ik wil met deze aankoop eens proberen hoe een replica speelt met killer externals. Specna Arms ken ik, dus is dit gelijk een kans om dat eens naast elkaar te leggen. Als het goed is heeft die G&P alluminium body vs metal van SA bijvoorbeeld.
 
@Jan, beide gebruiken een aluminium legering in de body, maar hoe goed de body van een replica is, is afhankelijk van de samenstelling van de legering en de verwerking van het materiaal. Meeste ACM replica's zullen dus een minder goede(lees goedkopere) legering gebruiken (meestal potmetal, ZnAL legering) en misschien het zo verwerken dat het materiaal meer bros is, oftewel sneller breekt. Bijvoorbeeld toe laten van bubbels binnen in het materiaal zorgt voor het makkelijker breken van een materiaal of onzuiverheden kunnen ook zorgen voor het makkelijker breken.

BTW dit kan met elke replica gebeuren want heb ook al gezien hoe er bij een ICS na de eerste val de hele buffertube was afgebroken.

On topic: Ik zag dat Specna nu ook een M4 RIS maakt die jij zoekt: https://gunfire.pl/product-eng-1152214501-SA-K02-Assault-Rifle-Replica.html. Is een speciale lijn van 5 replica's die een ambi fire selector en mag release hebben. Misschien jan dat je met je charmes wel een gratis review replica kan krijgen :p.
 
@Jan, beide gebruiken een aluminium legering in de body, maar hoe goed de body van een replica is, is afhankelijk van de samenstelling van de legering en de verwerking van het materiaal. Meeste ACM replica's zullen dus een minder goede(lees goedkopere) legering gebruiken (meestal potmetal, ZnAL legering) en misschien het zo verwerken dat het materiaal meer bros is, oftewel sneller breekt. Bijvoorbeeld toe laten van bubbels binnen in het materiaal zorgt voor het makkelijker breken van een materiaal of onzuiverheden kunnen ook zorgen voor het makkelijker breken.

Bedankt voor de info! Ik wil het liefst wel een leuke upgrade doen ten opzichte van Dboys en Specna Arms met deze aankoop. Zit ik dan niet goed bij G&P?

Gehehe ja die Specna zou ik misschien kunnen regelen. Dan moet ik alleen nog de batterij draden in de buffer tube regelen. En maak ik alsnog geen upgrade.
 
Bedankt voor de info! Ik wil het liefst wel een leuke upgrade doen ten opzichte van Dboys en Specna Arms met deze aankoop. Zit ik dan niet goed bij G&P?

Gehehe ja die Specna zou ik misschien kunnen regelen. Dan moet ik alleen nog de batterij draden in de buffer tube regelen. En maak ik alsnog geen upgrade.

Nee zo moet je het niet zien maar je zei dat G&P aluminium gebruikt en Specna Arms Metaal, maar beide gebruiken aluminium wat een metaal is XD, maar waarschijnlijk zal het een legering zijn om te zorgen dat het niet te buigzaam is. Hoezo trouwens je kan je batterij toch gewoon in je buffertube stoppen, wiring hoef je daar niet echt voor aan te passen, mogelijk een beetje inkorten en kan je hem meteen naar deans of xt60 wiren.
 
Nee zo moet je het niet zien maar je zei dat G&P aluminium gebruikt en Specna Arms Metaal, maar beide gebruiken aluminium wat een metaal is XD, maar waarschijnlijk zal het een legering zijn om te zorgen dat het niet te buigzaam is.
Gehehehehehe true that! En idd dat is de optie voor buffer tuben ja. Maar liefst eerst zoeken naar de g&p replica ^_^
 
Je kan ook hier kijken. Is goedkopere verzendkosten dan safarasoftair.
En een m60 was hier ook nog goedkoper dan bij safara.
Ik weet alleen niet of jou type er bij staat.