Ervaringen Magpul PTS EPM magazine for Tokyo Marui Recoil Shock Next GEN

WalkeR

Member
23 mei 2018
13
6
Trophies
2
Laatst bewerkt:
er bestaan ook non recoil shock pts epms btw!

die feeden fantastisch in mijn krytac, kan wel niet spreken over de TM 416.
Maar ze zijn wel algemeen bekend als de beste midcaps zo ver ik ervaren heb.

• Leuk
Waarderingen: WalkeR
Ik heb een Tokyo Marui 416D met recoil shock dus daarom ben ik benieuwd naar deze mags.

Ik heb vaak gehoord in reviews van de HK serie van TM dat de magwells soms langer zijn waardoor m4 recoilshock magazijnen soms niet passen. (denk alleen bij HK416c model) en ze daarom ook aparte magazijnen maken voor die HK416c. Wat je ook kan doen is een adapter stukje kopen waardoor je "normale" AEG magazijnen kan gebruiken. Je verliest dan wel de boltcatch functie wanneer je magazijn leeg is. Een voordeel is wel dat je niet verplicht bent TM magazijnen te kopen die duurder zijn dan normale AEG magazijnen.

Als je voor die pmags gaat zouden die moeten passen omdat het in de specs staat.

SPECIFICATION

• Color – Black
  • Material – Dupont™ Zytel® High Performance Reinforced Polymer
  • Dimension – 185 x 85 x 30 approx. (without packaging)
  • weight – 185g approx. (without packaging)
  • Compatibility – Tokyo Marui Recoil Shock M4 / SCAR / 416
  • Capacity – 30/120 Rounds

Aangezien ik toch echt nieuwe magazijnen nodig had voor afgelopen zondag heb ik ze maar gewoon gekocht. Tot nu toe erg tevreden. Wat me op viel is dat beide magazijnen moeite hadden met de allereerste BB. Dat was enkel en alleen tijdens het allereerste gebruik en maar met een enkele BB (de allereerste). Daarna geen problemen meer gehad. Ze laden goed en feeden tot nu toe perfect. Ik heb beide magazijnen een stuk of 4x volgeladen en leeggeschoten.