ervaringen met specna arms incl ascu

noudi93

Well-Known Member
17 sep 2017
55
36
Trophies
7
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met de specna arms modellen met ingebouwde ascu2 gen4+ van gunfire?

zie de volgende link: https://gunfire.pl/product-eng-1152213255-SA-A20-Assault-Rifle-Replica-ASCU-Gen-4-version.html

Zat erover te denken om deze te kopen, maar ik dacht laat ik eerst maar even naar meningen vragen.

Tevens staat er het volgende bij:
LET OP:

Het wordt aangeraden een batterij te gebruiken met een spanning van 11,1 of 12V.
Batterijen 7,4 en 8,4V kunnen alleen worden gebruikt in configuraties met hoofdveer M90-M100.
De fabrikant beveelt aan een hoogwaardige motor te gebruiken met ASCU2 gen.4 +.
De fabrikant beveelt aan een hoogwaardige batterij te gebruiken met ASCU2 gen.4 +.

Zou dit betekenen dat ik dan ook meteen de motor moet gaan vervangen als ik hem zou aanschaffen?

Alvast bedankt voor de hulp

Ik ben niet heel positief over de ASCU, de units zijn inconsistent in of ze werken en dan ook nog eens hoe goed. Daarbij werken ze slecht op een 7.4 en moet je dus een hoger voltage gebruiken zoals een 11.1V waar je dan weer nog wel wat fine tuning voor moet doen. Ik zou gewoon een normale specna kopen, hier mee gaan spelen en dan later zelf upgraden.

Zelf geen ervaring met de ASCU, maar teamgenoot van mij wel... ding was kapot voordat de replica weer in elkaar zat :( en de rest van de verhalen die je leest/hoort zijn ook niet al te best.

Het model van de replica die je hebt uitgezocht is wel super! (Heb hem zelf ook, maar intern is er inmiddels vrij weinig Specna meer over :))

Zelf heb ik momenteel de titan gate Mosfet erin zitten en die kan ik echt iedereen adviseren! Kost wat, maar mijn ervaring tot nu toe is eigenlijk alleen maar super!

Succes met je replica uitzoeken!

Groet,
Peter

Koop nooit een replica met een ASCU ingebouwd door gunfire.
Heb ik ook gehad met mijn E&L AK, en na een skirm was hij al kapot.
Koop gewoon een leuke replica, spaar wat door en koop dan een gate titan als je iets vergelijkbaars wilt hebben (plus dat een gate titan een stuk betere kwaliteit is en beter programmeerbaar).