Ervaringen UMP replicas

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey iedereen!

Ik ben van plan om een UMP volledig te gaan upgraden, en ik ben daarom benieuwd naar de ervaringen met verschillende merken! Vooral ook de internals, er zit een V3 in maar is dit een standaard V3 of zijn er nog verschillen?

Upgrades die gedaan gaan worden zijn oa: Titan Mosfet, 12:1 Gears, Full cilinder upgrade eventueel hopup wanneer nodig.

Double eagle ben ik geen fan van. Hier heb ik al met Vladimir over gepraat!

Gr,

Niels!

De ARES of de rebrand met ARES internals heeft volgens mij een niet standaard trigger contacts en vergt dus modificeren van de gb shell om te werken met de titan, also waarom een full cylinder op een barrel van onder de 275mm barrel ofzo.

De ARES of de rebrand met ARES internals heeft volgens mij een niet standaard trigger contacts en vergt dus modificeren van de gb shell om te werken met de titan, also waarom een full cylinder op een barrel van onder de 275mm barrel ofzo.

Hmm, dat is minder.. wat houd het modificeren in? Is het als sommige V2 gearboxes waar je wst alignment pinnen moet wegslijpen?

Met full cylinder bedoel ik meer alle componenten die met airseal te makem hebben. Miss niet handig verwoord :l