Even bij Balls & Arrows gekeken

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Tsja ik kom uit Lelystad dus even op de brommert naar Balls & Arrows.  Ik had geen idee waar ze zaten.  Even praatje gemaakt en nog wat tips gekregen wat gezichtsbescherming betreft.  Ik heb zo'n ding met gaas maar daar moet nog wel een bril onder.

Mmmm ik draag al een gewone bril maar gaat ook om de zijkanten. Mmm maar even zien.

Zondag airsoft markt ben heel benieuwd !

MQZp6ghl.jpg
[/img]

q8N5682l.jpg
[/img]

Wellicht dat ik Zondag op de fiets nog ff langsvlieg. Lekker weertje man! Terrein ziet er wel tof uit. ben erg benieuwd naar de 25e, las dat jij ook besloten had om bij de skirm aanwezig te zijn? :) 

Ja ik ga het doen. Heb gister nog materiaal besteld omdat ik niet met mn AK en niet met mn Dragunov na de chrono wil horen ehhhh sorry dude, dit gaat m niet worden. Dus jas besteld, barret, helm, gezichtprotector, koppel, koppel tas voor amo, en een korte shotgun en een prachtige side arm Mauser 1938 full metal.  Zondag naar de markt nog even kijken voor een mooi shirt ofzo. Ik heb mn spul dan pas volgende week kompleet dus wil pas de 25e met een skirm beginnen.

Mooi man,, zoals wellicht bekend zijn wij zondag ook op de markt en vermoedelijk zijn wij wel te herkennen aan de grote ACN logo's op onze kleding.

Wij gaan de mini skirms begeleiden maar hebben altijd wel tijd voor een praatje dus kom gezellig ff langs.

Dat ga ik zeker Even doen...zal.rond half 12/12 uur pas die kant op kunnen ivm mijn slaapdienst...tot zondag iedereen