Even voorstellen: Probie

Probie

Member
29 jun 2014
14
2
Trophies
2
Hoi!
Ik ben Lex, ook wel bekend als Probie.
Ben 24, woon in Woerden, en speelde al airsoft voor een beste tijd en wil na een lange pauze weer beginnen. Ik zoek daarnaast ook naar een groepje mensen om mogelijk mee samen te werken.

Ik heb drie replica's voor verschillende loadouts, maar ik speel voornamelijk in een CQB omgeving.
  • Well MB01 Spring charged bolt action (L96 AW)
  • GHK M4 custom GBBR
  • G&G L85 AFV AEG (L22A2-AFV)
mKF1Val.jpg


Mijn kit is een ranger green WAS DCS plate carrier met Claw gear MTP Cammies met Viper boots.
Het is gebaseerd op dat van de British armed forces, exclusief de helm omdat deze nog in dienst gebruikt word en er voor zover ik weet geen replicas van gemaakt worden. Waarom BAF? Omdat ik een zwak heb voor het land, en er vrienden heb die momenteel in dienst zijn.

Deze kit is voor de M4 of L85.
C12q8pP.jpg


Vragen vind ik altijd leuk, dus stel ze als je ze hebt.
 
Laatst bewerkt:
Welkom.

Leuk om nog iemand te treffen die BAF geïnteresseerd is.
Ik probeer ook mijn gear zoveel mogelijk kloppende te hebben.
Jammer van die m4, had natuurlijk eigenlijk een sa80a2 of a3 moeten zijn ;)

Hoezo heb je niet alles in mtp zoals BAF?

Mbt de helm heb ik ooit een replica gezien. Moet deze nog opnieuw opzoeken. Dan wil ik m ook bestellen.

Wie weet tot binnenkort op het veld.
 
Welkom Probie!

Veel plezier op het forum en misschien tot ooit op het veld.
 
Welkom.

Leuk om nog iemand te treffen die BAF geïnteresseerd is.
Ik probeer ook mijn gear zoveel mogelijk kloppende te hebben.
Jammer van die m4, had natuurlijk eigenlijk een sa80a2 of a3 moeten zijn ;)

Hoezo heb je niet alles in mtp zoals BAF?

Mbt de helm heb ik ooit een replica gezien. Moet deze nog opnieuw opzoeken. Dan wil ik m ook bestellen.

Wie weet tot binnenkort op het veld.
Klopt, helaas zijn replica's van de Britse dienstgeweren best prijzig, dus de L22A2 en M4 moeten het doen, al wil ik wel in de toekomst een L85A2.
De reden dat ik two tone heb ipv MTP is omdat ik al een RG plate carrier had, en WAS is ook best prijzig als je zelf een kit samen wil stellen. ;)
 
Oke vandaar.
Ik heb de l85a1, l86lsw, l22a2, l85a2 (gbb)
En m203 maar die heet anders bij BAF.
Ook heb ik ospey bodyarmour en is yoke onderweg
22okt ben ik er mee in ulicoten
 
L85 zijn awesome :p
Heb zelf 2 ics L85A1. De ene 350 fps de ander DMR 440.
Vind zelf de A1 het mooiste zonde de ris.
Al heb ik er zelf een klein ris plaatje op geschroefd voor een frontgrip.

Voor ik het vergeet, welkom hier ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
...m203 maar die heet anders bij BAF.
Ook heb ik ospey bodyarmour...
Voor zover ik weet gebruikt de BAF geen m203, maar een L123A2 (een variant op de H&K AG36 geloof ik)
Waar had je de Osprey vandaan? Dat zou natuurlijk de look af maken. :D
 
L85 zijn awesome :p
Heb zelf 2 ics L85A1. De ene 350 fps de ander DMR 440.
Vind zelf de A1 het mooiste zonde de ris.
Al heb ik er zelf een klein ris plaatje op geschroefd voor een frontgrip.

Voor ik het vergeet, welkom hier ;)
Ik heb sowieso een zwak voor bullpups, maar de SA80 familie heeft een charme dat de Tavor of FS2000 niet hebben. en bedankt :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Inderdaad. Jan is het hier ook mee eens dat bullpups een bepaald soort sexieness hebben :)
F2000 vind ik dan weer lelijk. Te grootte, te lompe, te bolle upper.
Maar Famas , AUG, Travor, L85 enzovoort zijn echt vet.
 
Welkom Lex. Leuk om te lezen dat je weer terugkomt na een lange pauze. Woerden - Rotterdam is niet extreem van elkaar vandaan. Heb zelf een voorkeur voor CQB, dus hopelijk komen we elkaar een keer tegen op het veld.
 
Voor zover ik weet gebruikt de BAF geen m203, maar een L123A2 (een variant op de H&K AG36 geloof ik)
Waar had je de Osprey vandaan? Dat zou natuurlijk de look af maken. :D

Klopt is variant op. Maar als makkelijker te hetkennen noem ik het m203 dus daarom.
Maar L123A2 dus.

Via ebay.co.uk staan ze.
Maar ik heb hem toen van een surplus site die heel uitgebreid spul had. Niet standaard gear maar ook materieel
 
Ha Probie!

British Armed Forces! Geniaal ^_^ Heel gaaf dat je die hebt gekozen, zie je inderdaad niet heel veel.

En zoals @Twinfromhell zegt, bullpups zijn genius!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Probie
Ha Probie!

British Armed Forces! Geniaal ^_^ Heel gaaf dat je die hebt gekozen, zie je inderdaad niet heel veel.

En zoals @Twinfromhell zegt, bullpups zijn genius!
Klopt ja, je ziet héél veel Navy SEAL, MARSOC e.d. tegenwoordig. Ze zijn een beetje de posterboys geworden voor de Airsoft sport, de andere divisies zoals o.a. KCT, KMC, BAF, Royal Marines of RAC zie je niet of amper.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Laatst bewerkt: