Tijdens het opruimen van mijn mailbox kwam ik de nieuwsbrief van Airsoft-Heaven van enige tijd geleden tegen met daarin het begin van een planning voor 2015 en ik wil jullie deze niet onthouden, voor zover jullie die nieuwsbrief niet zelf ontvangen natuurlijk.
De TTD's zijn aanraders, hier leer je op een leuke manier technieken van de "echte mannen" die je voor een groot deel goed kan toepassen tijdens airsoft skirms. Deze dagen zijn voor de milsim-minded people onder ons écht een must, maar ook voor de wat meer "low-profile" airsofters echt een bijzondere ervaring. Zelf heb ik helaas alleen nog maar deel 3 om te doorlopen, maar als er geen 4 komt ga ik gewoon weer bij 1 beginnen.
Ook de midzomernachtskirm is er 1 die ik in mijn agenda zet. De editie in 2014 schijnt echt geweldig te zijn geweest, van veel tot geen licht situaties, veel gezelligheid, maar ik kon er niet bij zijn door, je raadt het al, stroperige agenda, compleet volgeboekt. En aangezien hij er nu al in staat zal al het andere er omheen geboekt moeten worden.
Haal er je voordeel uit, hier is je copy/paste;
De TTD's zijn aanraders, hier leer je op een leuke manier technieken van de "echte mannen" die je voor een groot deel goed kan toepassen tijdens airsoft skirms. Deze dagen zijn voor de milsim-minded people onder ons écht een must, maar ook voor de wat meer "low-profile" airsofters echt een bijzondere ervaring. Zelf heb ik helaas alleen nog maar deel 3 om te doorlopen, maar als er geen 4 komt ga ik gewoon weer bij 1 beginnen.

Ook de midzomernachtskirm is er 1 die ik in mijn agenda zet. De editie in 2014 schijnt echt geweldig te zijn geweest, van veel tot geen licht situaties, veel gezelligheid, maar ik kon er niet bij zijn door, je raadt het al, stroperige agenda, compleet volgeboekt. En aangezien hij er nu al in staat zal al het andere er omheen geboekt moeten worden.

Haal er je voordeel uit, hier is je copy/paste;
Nieuwe voorlopige data komende maanden (nu ook rekening houdend met moederdag, hemelvaart, meivakantie en pinksterpasen):
- 11 januari TTD 1-1
- 18 januari TTD 1-2
- 25 januari: TacSim
- 8 februari TTD 2-1
- 22 februari: airsoft LARP (onder voorbehoud)
- 8 maart TTD 2-2 (CQB @ Het Fort, optioneel)
- 22 maart TTD 2-3
- 29 maart: TacSim
- 19 april - speciaal evenement (details volgen later)
- 26 april - TTD 3-1
- 24 mei - TTD 3-2
- 31 mei - TacSim
- 20 juni - Midzomernachtskirm
Alle evenementen van januari of later komen 2 januari online/beschikbaar.