External parts veranderen

DeroxAxe

Member
23 aug 2018
16
12
Trophies
4
Hallo,

Ik ben nog vrij nieuw in het customizen en het werken aan een replica, Momenteel probeer ik een Cyma M4 te repareren.

Naast dit project wil ik er nog een starten. Ik wil graag de receiver en barrle veranderen van mijn SA-B02, Zijn er punten waar ik op moet letten. Ik heb namelijk wel al een receiver gezien die ik graag zou willen hebben. https://www.evike.com/products/74826/ Deze wil ik dan op mijn SA zetten en dan wil ik de receiver can de SA over plaatsen naar de Cyma.

Is dit haalbaar, of komt het vaak voor dat dingen niet passen?

G&P gebruikt tapered barrels oftewel je stock outer barrel gaat niet passen van de specna. Daarbij kan het zowel met gemak gaan als zowel met een gigantisch hoeveelheid problemen, zowel met externals als internals.

Ben van plan de RIS, Receiver en de Barrle aan te passen. alles naar G&P ik zit dan alleen nog met de gearbox en de rest of dat wel goed past enzo

Niet alle G&P bodies hebben een tapered barrel.
Heb er hier 2 liggen die dit beide niet hebben.
Als je er wel 1 hebt, zul je ook een nieuwe outer barrel nodig hebben

G&P gebruikt tapered barrels oftewel je stock outer barrel gaat niet passen van de specna. Daarbij kan het zowel met gemak gaan als zowel met een gigantisch hoeveelheid problemen, zowel met externals als internals.

Ja ik ben van plan een nieuwe Barrle, ris En receiver op mn replica te zetten. Allemaal g&p maar ik moet nu alleen nog weten of het past. Zonde als ik straks 300 euro neer leg en het past niet

Niet alle G&P bodies hebben een tapered barrel.
Heb er hier 2 liggen die dit beide niet hebben.
Als je er wel 1 hebt, zul je ook een nieuwe outer barrel nodig hebben

Meeste wel en het is vaak niet gespecificeerd bij deze ook niet. Ik zou het risico ook niet nemen op een onderdeel van 160 dollar waar nog eens belasting overheen komt.