External parts veranderen

DeroxAxe

Member
23 aug 2018
16
12
Trophies
4
Hallo,

Ik ben nog vrij nieuw in het customizen en het werken aan een replica, Momenteel probeer ik een Cyma M4 te repareren.

Naast dit project wil ik er nog een starten. Ik wil graag de receiver en barrle veranderen van mijn SA-B02, Zijn er punten waar ik op moet letten. Ik heb namelijk wel al een receiver gezien die ik graag zou willen hebben. https://www.evike.com/products/74826/ Deze wil ik dan op mijn SA zetten en dan wil ik de receiver can de SA over plaatsen naar de Cyma.

Is dit haalbaar, of komt het vaak voor dat dingen niet passen?

G&P gebruikt tapered barrels oftewel je stock outer barrel gaat niet passen van de specna. Daarbij kan het zowel met gemak gaan als zowel met een gigantisch hoeveelheid problemen, zowel met externals als internals.

Ben van plan de RIS, Receiver en de Barrle aan te passen. alles naar G&P ik zit dan alleen nog met de gearbox en de rest of dat wel goed past enzo

Niet alle G&P bodies hebben een tapered barrel.
Heb er hier 2 liggen die dit beide niet hebben.
Als je er wel 1 hebt, zul je ook een nieuwe outer barrel nodig hebben

G&P gebruikt tapered barrels oftewel je stock outer barrel gaat niet passen van de specna. Daarbij kan het zowel met gemak gaan als zowel met een gigantisch hoeveelheid problemen, zowel met externals als internals.

Ja ik ben van plan een nieuwe Barrle, ris En receiver op mn replica te zetten. Allemaal g&p maar ik moet nu alleen nog weten of het past. Zonde als ik straks 300 euro neer leg en het past niet

Niet alle G&P bodies hebben een tapered barrel.
Heb er hier 2 liggen die dit beide niet hebben.
Als je er wel 1 hebt, zul je ook een nieuwe outer barrel nodig hebben

Meeste wel en het is vaak niet gespecificeerd bij deze ook niet. Ik zou het risico ook niet nemen op een onderdeel van 160 dollar waar nog eens belasting overheen komt.

Ik heb ook een Europese website gevonden waar ze deze receiver ook verkopen. Ik heb ze een bericht gestuurd waar ik in vroeg of zij wisten of deze receiver bij specna arms onderdelen zou passen. Maar ze vertelde mij dat ze het merk specna arms niet kende en daarom niet wisten of het zou passen.

Ik wil wel heel graag een custom replica maken met deze onderdelen. En het liefst natuurlijk van mijn sab02 heeft iemand nog tips over hoe ik dit het best kan oplossen.

https://www.powair6.com/fr/ris/2575-gp-ris-mots-1075-inch-keymod-noir.html

https://www.powair6.com/fr/corps-aeg/5824-gp-signature-receiver-pour-tokyo-marui-m4-gp-frs-noir.html

Zo te zien is de body afgebeeld in je link een met een tapered barrel aansluiten.
MAW je standaard Specna Arms barrel past hier niet goed in.

Grts Roy AKA Smitty

Ik wil inderdaad ook nog een andere barrle, ik moet alleen weten of de gearbox in de receiver past en werkt

De G&P bodies die ik heb past een normale V2 gearbox in.
Gisteren ook nog een Specna Arms GB in gepast.
Zit in 1 redelijk strak, in de andere niet.

Grts Roy AKA Smitty

Ik wil inderdaad ook nog een andere barrle, ik moet alleen weten of de gearbox in de receiver past en werkt

Ben je ooit nog doorgegaan met je build DeroxAxe? Sta op het punt namelijk om de zelfde receiver te halen en een vergelijkbare rails. Ben benieuwd naar je ervaringen