Fakelite naar Bakelite Project

Camilo

Well-Known Member
Trophies
20
Hierbij wilde ik laten zien hoe mijn standaard E&L magazijnen worden omgetoverd naar bakelite magazijnen. Dit was bij mij opgekomen na het lezen/deelnemen aan een thread waar dit onderwerp bij opkwam.

Voorlopig is dit de 1e laag, maar er volgen er nog twee ^^

Hiervoor heb ik ze eerst licht opgeschuurd en daarna gelakt met: GAMMA: beits, Zijdeglans, transparant. In een mahogany kleur.

image hosting above 5 mb (1e laag)
 
Jaaa, cool gast! Als die van jou mooi worden ga ik het zeker ook doen! Die een-na onderste ziet er nu al vet uit.
 
Nice! Ik ben wel benieuwd hoe lang de coating erop blijft zitten. Hopelijk blijft het aardig lang erop.
 
Cool:) toevallig heb ik afgelopen weekend ook een aantal magazijnen proberen te "fakelite"

Hier mijn resultaat:
IMG_20170522_185649.jpg
 
Ziet er goed uit! Die exacte kleur heb ik op mn AK hout zitten xD
Die beits gaat er wel snel vanaf btw, dus misschien moet je ze nog ff aflakken met wat transparante lak.
 
Thanks! Haha goed om te weten, voor als de hand grip een keer gedaan moet worden ^^
Das een goede tip, ik zal het inderdaad nog even aflakken zodat het goed/mooi blijft zitten :)

Was ook van plan om (misschien al deze maand en anders volgende) de fakelite grips te bestellen voor m'n WE Makarov PMM.

En om dan hetzelfde te doen, en deze maand de ''mock suppresor'' een echte silencer te maken ^^ Ik zal de resultaten ook posten.
 
Voor een makarov kan je toch gewoon echte grips bestellen? Echter dan dat krijg je ze niet :p
Cold war collectibles heeft ze dacht ik wel.
 
@Camilo Kijk even goed welke grip je bestelt. PM grip is geen PMM grip, en past dus niet.
Ik moet zelf ook weer even kijken... had het een en ander geprobeerd maar krijg het er niet op.
 
Voor een makarov kan je toch gewoon echte grips bestellen? Echter dan dat krijg je ze niet :p
Cold war collectibles heeft ze dacht ik wel.

Mooi dat had ik het liefst gedaan haha, dat had inderdaad het mooist geweest :p
Maar had gelezen dat deze niet passen zonder te modden. Wat ik dan weer zonde vindt van zo'n authentieke grip xD
 
Terug
Bovenaan