Fakelite

Wienerslinky

Member
Trophies
2
Ik speel al een tijdje met een AK, maar wil sinds kort ook de bruine/oranje ''bakeliet'' magazijnen gebruiken. nu zijn die voor airsoft te koop zoals de cyma versies, alleen lijken ze niet zo op de echte bakeliet magazijnen.

ik heb dus ff op het internet rondgezocht en weet dus hoe je ze nu kunt namaken, alleen ik heb geen flauw idee welke lak ik specifiek moet gebruiken om die mooie kleur naar buiten te brengen.

zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
 
@Camilo heeft dit gedaan als projectje en die van hem zagen er superstrak uit. Hij is alleen al een tijdje niet meer op het forum geweest en de fotos uit het desbetreffende topic zijn al niet meer up helaas. Wel staat er ongeveer wat hij gebruikt heeft. Misschien helpt't ?
 
@Camilo heeft dit gedaan als projectje en die van hem zagen er superstrak uit. Hij is alleen al een tijdje niet meer op het forum geweest en de fotos uit het desbetreffende topic zijn al niet meer up helaas. Wel staat er ongeveer wat hij gebruikt heeft. Misschien helpt't ?
super bedankt! dit heeft inderdaad geholpen. ik heb ze vandaag gelakt en wat andere foefjes gedaan en ze zien er al best wel authentiek uit.

nu nog mijn makarov grip :D
 
Terug
Bovenaan