Fashion Problemen

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kleurtje camouflage, hoewel ik in Nederland veel meer DPM zie dan in andere landen.

Nu zit ik zelf een beetje te denken wat ik zal doen met mijn camo. Ik heb een assortiment aan camo broeken zoals: multicam, urban, tiger stripe, 3 colour desert, digital flora en nog wat meer. Het punt is alleen dat ik niets heb om er boven te dragen. Ik zat te denken aan een OD tactical vest, maar wat is iets wat er cool uitziet om op vrijwel elke camo broek te dragen?

Hoe zien jullie loadouts eruit qua kleding?
 
ik zou zou zelf voor een coyote tan vest tactical vest gaan, dat staat op bijna alles.
van flecktarn tot multicam tot dpm, tot je zondags kleding aan toe.

als je bij deze post kijkt: http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/1440/vest-kopen-is-gekocht-nu-de-pouches-nog
zie je dat bjorn groen ook een coyote tan plate carrier draagt op verschillende outfits, waaronder korps mariniers woodland, multicam en flecktarn.
 
robin97;17965 zei:
ik zou zou zelf voor een coyote tan vest tactical vest gaan, dat staat op bijna alles.
van flecktarn tot multicam tot dpm, tot je zondags kleding aan toe.

als je bij deze post kijkt: http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/1440/vest-kopen-is-gekocht-nu-de-pouches-nog
zie je dat bjorn groen ook een coyote tan plate carrier draagt op verschillende outfits, waaronder korps mariniers woodland, multicam en flecktarn.

Ziet er inderdaad vet uit, nieuwe overweging dus... Maar ik bedoelde eigenlijk het shirt dat onder het vest gaat.
 
dacht over het tactical best omdat je over een od tactical best begon
 
robin97;17979 zei:
dacht over het tactical best omdat je over een od tactical best begon

Snap ik, maar ik bedoelde juist een kleur shirt dat goed staat bij verschillende soorten broeken en een groen vest.
 
Aangezien ik al heel lang militaria verzamel heb ik er meerdere. Dure en zeldzame BDU's blijven in de kast, maar er zijn er een paar die ik ook voor airsoft gebruik.

Uiteindelijk moet je toch lekker zelf weten wat je aantrekt :smile: Alles bijpassend is zeker mooi, maar het is absoluut niet verplicht.

Hier een paar BDU's die ik voor Airsoft gebruik.

TTsKo, 6B5, K6-3. Was eenmalig, maartoch voor een airsoft fotoshoot, geen skirm.

MG_5126.jpg


Dubok, Lifchik, K6-3 en 6B34

11227926_958079747592708_3175883960344761870_o.jpg


En sinds kort ook een dubbele Dubok Corsair (vest) kunnen vinden dus de goedkopere field ik nu ook.

12006212_686521834816550_6411824858276390543_n.jpg


Kan zo nog wel ff doorgaan.. :smile:
 
Er is ook een theorie dat je juist shirt en broek niet moet laten matchen omdat het je silhouet breekt.

Het ligt er een beetje aan wat je zelf wilt; matching staat netjes, wisselend kan ook prima, camouflage met OD shirt is ook tof. Opties genoeg ^_^
 
@Strelok

Waar haal jij je Russische camouflage en gear vandaan? Zelf heb ik ook wel wat met Russische equipment. Ik vind het er gewoon super vet uitzien.
 
@Mika
Mika;18075 zei:
@Strelok

Waar haal jij je Russische camouflage en gear vandaan? Zelf heb ik ook wel wat met Russische equipment. Ik vind het er gewoon super vet uitzien.

Het meeste haal ik persoonlijk bij veteranen uit het oostblok weg, en anders op mijn vaste adres , http://www.red-alliance.net/ Dit is het grootste eastblock sell & trade forum, als je het hier niet vindt, vind je het nergens.

Skirmshop heeft wel wat leuk spul, maar voornamelijk moderner. Het meeste normale spul heb ik al, ik heb helaas een smaak die wat exclusiever is , ook qua tijdperk. :smiley: