Favoriete BB merk

JasperW

New Member
23 sep 2015
3
0
Trophies
1
Beste airsofters,

Ik wilde deze topic gebruiken om van jullie te horen wat jullie als "de beste" bb merken beschouwen.

Ik hoor van de een namelijk dat 101inc slecht is, de ander zweert erbij. De ene sniper beveelt bioval bb's aan, de ander zegt dat deze iets kleiner zijn en slecht zijn. Hierdoor raak ik dus wel in de war, dus daarom deze topic! :D

(Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon geen topic vinden die hierop sloeg!)

Extreme precision 0,25
ASG open blasters 0,25
Asg open blasters 0,28

Extreme precision word ondertussen al flink duur + andere kleur. Dus waarschijnlijk stap ik volledig over op ASG

EDIT: alles wel Biologisch afbreekbaar natuurlijk ;)

Ik ben overgestapt van Extreme Precision 0.25 naar ASG Open Blaster 0.28.

Niet omdat ik ontevreden was over het eerste merk, maar die hebben geen 0.28 variant.

Beide merken ben ik erg over te spreken.

Succes met je zoektocht naar jouw ideale BB. ;)

Green devil is me favoriet all the way, Wel wat duurder. Bioval en extreme precision als ik op een skirm bij koop.

Ik gebruikte altijd 101inc .25. Hoorde hier altijf wel de nodige geruchten over dat ze slecht gepolijst zijn, etc. Gebruik nu Extreme Precision .23, ben er erg over te spreken.

Extreme Precision .23 voor mijn Sidearm

Extreme Precision .25 voor mijn m4 (AEG)

ASG Open Blaster .25 voor mij Breacher (Shotgun) dit omdat die wit zijn en dan kan ik ze volgen met mijn flash light. Hiervoor valken alleen die geven wat vuil af in mijn bucking lippen.

ASG Open Blaster .28 voor mijn SMP

:)

Voordat ik een precision barrel had heb ik 101 gebruikt maar toen ik een 6.01 barrel in mijn replica had gestopt begonnen die te jammen.

Toen heb ik via groeps aankopen extreme precision .25 gekocht iets van 10 zakken daar heb ik er nog veel van over. Uiteindelijk zal ik overstappen naar een ander merk voor de .28 variant maar eerst de extreme precision opmaken.

Voor mijn sniper gebruik ik green devil .30

Ik gebruik alleen Green Devil 0.30 in mijn Valken V12 HPA en heb ook de Valken 0.32 en 0.36 liggen die ik komende weken ga proberen.

op het moment een beetje van alles(wat ze bij het evenement verkopen)

overstap aan het maken naar GreenBB .25

Bedankt voor alle antwoorden! Ik zie toch ASG open blaster en Xtreme precision vaak terugkomen, ik denk dat ik open blaster ook maar eens probeer!