Feeding problem met Armalite Midcaps.

Malarkey

Member
14 apr 2015
9
0
Trophies
3
Hallo iedereen!


Afgelopen zondag wezen skirmen met m'n nieuwe Midcaps van Armalite, en kwam er dus achter dat deze op full auto en soms op semi gewoon niet goed feeden (High caps feeden daarintegen wel goed) zou dat dan aan mijn hopup liggen? Die overigens al wel van metaal is, of ligt het aan de midcaps? (Iemand had dezelfde midcaps en totaal geen probleem met feeden) Ik gebruik zelf een M16A4 die al wat gemodificeerd is van taiwangun. ook heb ik ergens gelezen dat mags te smeren zijn maar zie ik geen mogelijkheid om deze midcaps van Armalite te openen zonder ze kapot te breken, wat dus niet de bedoeling is.. 


Iemand tips?
 
Als andere magazijnen wel werken, ligt het niet aan je replica. Mogelijk vind je replica de magazijnen niet zo fijn. Zo Is mijn M4 ICS ook kieskeurig als een bitch.

Ik kan alleen maar adviseren om op skirms magazijn van anderen te proberen om te kijken welke merken wel goed gaan...

Smeren van magazijnen kan, maar dit Is niet aan te raden, aangezien het smeermiddel aan de balletjes blijft plakken, en de balletjes weer door je hopup unit gaan. Hierdoor komt er smeermiddel in je hopup (welke juist met wrijving werkt), waardoor je niet lekker meer kan schieten
 
Om erachter te komen of het aan de mags ligt of aan je hopup. Kun je de magazijnen ook gewoon ff in een andere replica stoppen en kijken of ze wel feeden.


 
 
Ik zal aankomende keer met skirmen inderdaad even een gevuld magazijn aan iemand geven om te proberen, mocht dat wel werken dan bestel ik 1 nieuwe midcap die wat beter van kwaliteit is dan die van Armalite. Alvast bedankt voor de suggesties!
 
Ik zal aankomende keer met skirmen inderdaad even een gevuld magazijn aan iemand geven om te proberen, mocht dat wel werken dan bestel ik 1 nieuwe midcap die wat beter van kwaliteit is dan die van Armalite. Alvast bedankt voor de suggesties!

 Duurdere / betere magazijnen, gaan niet per difinitie werken met je replica.. Bij mij werkt juist het goedkoopste merk wel op mijn ICS M4, terwijl de duurdere lonex magazijnen niet werken :O Is echt een kwestie van proberen op skirms, om er achter te komen welk merk hij wel pikt.
 
Het lag wel aan het type magazijn, heb een iets duurdere van Pirate arms en deze werkt perfect! iedereen bedankt voor de suggesties!