Feeding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rudy
  • Startdatum Startdatum

Rudy

Member
18 aug 2018
15
6
Trophies
4
Hoi,
Ik heb mijn D-Boy M4 gedowngrade met een M95 veer. Daarna was feeding (weet niet of je dat zo noemt) niet meer goed. En dacht misschien een beter magazijn en dan ook maar een nieuwe hop up. Ik denk dat ik het allemaal goed in elkaar heb gezet. Maar in single shot feed hij niet goed. In fullauto wel. Heeft iemand misschien een idee waar dat aan kan liggen.

Ik zou willen zeggen: maak een paar detailfoto's van je hopup en barrel en zet ze hier op het forum.:)

• Leuk
Waarderingen: Rudy
Ik zou willen zeggen: maak een paar detailfoto's van je hopup en barrel en zet ze hier op het forum.:)
Het ligt aan de mags. Ik had iets wat duurdere mags gekocht van G&G. Met mijn oude mags feed hij goed!

Magazijnen blijven altijd een issue met Airsoft, duurder betekend niet altijd beter. En wat voor de ene werkt kan voor de andere niet werken. Ik gebruik zelf G&G Midcaps en die werken perfect, en andere gebruiken de Ares Midcaps. Die zijn goedkoop en werken enorm goed voor veel mensen!

Feeding problemen kunnen ook komen door de bucking, wanneer je die upgrade kunnen de magazijnen misschien wel werken. Zelf had ik de Mapleleaf macron geel en die werkte voor mij helemaal niet, maar de Prommy purple werkt wel weer perfect.

• Leuk
Idd, magazijnen zijn en blijven een hekel punt.
Wat Nielshoffland ook reeds aangaf, dure magazijnen hoeven niet beter te zijn
Ik had dus ook de G&G midcaps en die werkte bij mij dus ook niet.
Heb nu verschillende magazijnen en die ik op het moment heb, werken prima.
Dit zijn de Amoebe midcaps van 9 euro.
Lonex Highcap polymeer flashmags van 27 euro en de Socom Gear Lancer midcaps.
Prijs van de laatste weet ik niet daar ik deze van iemand over heb genomen maar een box van 5 zijn in de aanbieding voor 65 euro
Al deze 3 types werken in mijn Tippmann bv prima, net als in mijn custom build shorty M4.
Kan zijn dat deze bij jou ook prima werken maar dit hoeft dus niet.
Als je de kans hebt, neem replica mee naar shop(mits dit mag en kan) en kijk of je een aantal mags mag testen om te kijken welke bij jou nu goed werken.

Mvg Roy AKA Smitty

• Leuk