Filmtips nodig!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Morgen ga ik met de helmet cam die m'n vader voor me heeft gemaakt mijn eerste skirm met m'n eigen replica opnemen. Ik vraag me alleen af, hoe kan ik dit het beste doen?

Nou, zoals gezegd heb ik een camera gemonteerd op m'n helm, maar dat is ook de enige camera die ik nu heb.

Verder heb ik software om de video's eventueel te bewerken, en dit is ook gelijk mijn tweede vraag, hoe kan ik zo'n filmpje leuk bewerken?

The most important things to you is your SDC, much higher MB/s and class 10 or over much you got better video quality, the second thing save your battery life by turn off your Cam during off play and when you start your action again just turn it on, this will save your SDC space also.
If you're right hand man then attach your Cam on the right side of your helmet and try to balance the other side just in case to avoid slide your helmet to the down right.
The best video editing software is: filmora which I am use it easy and light to your PC and it has so many features.
The link: http://filmora.wondershare.com/video-editor/
Feel free if you have any further questions.
Good luck!

Om te beginnen, gwn wat knippen en plakken zodat je een paar gave actie shots achter elkaar heb, en dan een vet muziekje er onder.
Maak zelf ook afentoe filmpjes met gopro.

Hieronder een kort filmpje van wakeboarden vorige zomer wat ik in een uurtje (met renderen knippen plakken etc,)
In elkaar geflanst heb
https://m.youtube.com/watch?v=GEw491DmvHs

Zoals @robin97 aangeeft gewoon wat lekkere actie shots achter elkaar zetten. Zeker de eerste keer is het gewoon uitproberen. Wat simpele tips..

- Probeer eens op muziek een cut-montage te maken. Kijkt lekker weg en ondersteund goed. Hoeft lang niet altijd maar kan leuk effect geven. ( Let hier wel op rechten :smiley: )
- Hoe strakker hoe beter. Duidelijk en gericht. Lange cuts worden heel snel geskipt
- Begin en eind. Kijk of je er een leuk begin aan kan maken, en een beetje een einde. Tekstueel en/of in beeld.

Qua programma's werk ik zelf uitsluitend met FCP en Première. Maar die zijn niet gratis.

Succes!