Flat hoppen mp5sd6

Maarten

Member
2 mrt 2018
10
1
Trophies
2
goeiendag beste mede airsofters

Mijn mp5sd6 sportsline van h&k made by umarex werkt niet meer zoals ik dit wil
Ik heb gedaan er aan
-andere veer om een base vast te stellen(m100)
-innerbarrel 300mm 6.03 madbull
-maple leaf bucking 60 graden(de geelen dus)

Nu gaan me bb’s of omhoog of vallen ze me loop uit als ik de hop up 1 tandje verzet
Nu is mij verteld dat ik beter kan flat hoppen en dat dit dan ook mijn probleem zal verhelpen maar aangezien die hop-up unit van een mp5 nogal anders is dan alle anderen heb ik hier wat vragen over mij is verteld dat ik het een en ander moet wegvijlen maar nu vraag ik mij af wat precies de hele nok op de hop up arm of alleen het rondje wat in die nok zit ik zal een foto bijvoegen van de arm en hop up unit alvast bedankt

Bijlagen

• 48E215C2-F477-496E-B99A-9D017549078D.jpeg
    48E215C2-F477-496E-B99A-9D017549078D.jpeg
    691,2 KB · Weergaven: 284
In principe alleen het rondje en dan kijken of de nub goed blijft zitten en niet meteen overhop geeft, mogelijk dat je het dus daarna nog moet fine tunen.

In principe alleen het rondje en dan kijken of de nub goed blijft zitten en niet meteen overhop geeft, mogelijk dat je het dus daarna nog moet fine tunen.
En dan een standaard nub gebruiken zoals de namazu (die zie ik veel voorbij komen) of van een gummetje een nub maken en is het fine tune een lastige opgave? heb nog nooit iets ge flat hopped

Of je koopt een modify flat hop of een Maple leaf flat hop. Daarbij heb je geen modificaties aan de arm nodig.
Een nub uit een gum maken is vaak lastig omdat je veel moet experimenteren met soorten gum. De ene gum is harder dan de andere, en bij een te zachte gum zal je nub gewoon worden platgedrukt.

Of je koopt een modify flat hop of een Maple leaf flat hop. Daarbij heb je geen modificaties aan de arm nodig.
Een nub uit een gum maken is vaak lastig omdat je veel moet experimenteren met soorten gum. De ene gum is harder dan de andere, en bij een te zachte gum zal je nub gewoon worden platgedrukt.
En werken die net zo goed als de prometheus bucking waar ja iedereen over hoort op het internet want als ik niks hoef weg te halen en het een “bolt on” modificatie is wil ik dat wel proberen voordat ik het een en ander weghaal en neem aan dat je dan wel je bucking moet trimmen voor de flat hop alvast bedankt

De arm moet hoe dan ook worden gemodificeerd gezien het geen standaard inham heeft voor de nub. Dus ook voor die 2 moet je de arm modificeren anders heb je alsnog een slecht werkende flat hop.

Je moet na het installeren kijken of je bbs niet automatisch overhoppen, zo wel dan zul je de inham wat grote moeten maken zodat er niet meteen druk op je bucking staat.

De arm moet hoe dan ook worden gemodificeerd gezien het geen standaard inham heeft voor de nub. Dus ook voor die 2 moet je de arm modificeren anders heb je alsnog een slecht werkende flat hop.

Je moet na het installeren kijken of je bbs niet automatisch overhoppen, zo wel dan zul je de inham wat grote moeten maken zodat er niet meteen druk op je bucking staat.
Oké top super bedankt en overhoppen is dat ze te snel onhooog gaan? En welke nub raad jij aan bij de paarse prometheus bucking?

De prommy bucking werkt goed, en daar zou je een losse tru hop nub bij kunnen kopen of een namazu firefly nub. Het voordeel van de tru hop nub is dat deze plat is aan de bovenkant en je geen last hebt van dat bolletje op elke andere flat nub.
Wellicht hoef je dan ook minder te modificeren aan je arm.

De prommy bucking werkt goed, en daar zou je een losse tru hop nub bij kunnen kopen of een namazu firefly nub. Het voordeel van de tru hop nub is dat deze plat is aan de bovenkant en je geen last hebt van dat bolletje op elke andere flat nub.
Wellicht hoef je dan ook minder te modificeren aan je arm.
Thnx voor alle hulp en snelle reactie’s✌ Ook aan rebelattack

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState