Force core industries FC-119

• Onderwerp starter Onderwerp starter ttft
  • Startdatum Startdatum

ttft

New Member
4 aug 2015
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik had graag een Specna Arms SA-V04 willen bestellen bij Gunfire, maar helaas is deze uit het assortiment gehaald.

Na lang zoeken op de site heb ik een vergelijkbaar exemplaar gevonden: de Force Core Industries FC-119. Dit is een full metal replica met een standaard metalen nozzle. Verder heb ik weining informatie kunnen vinden over zowel deze replica als over het merk. Dit zou een totaal nieuw merk zijn wat Gunfire te koop aanbied.

Heeft 1 van jullie een idee wat hier van te verwachten is?

Greats Edwin

Is het niet beter om als je helemaal nieuw bent je eerste repli in a real life winkel te kopen?

Oke..je zal een paar euro meer betalen,maar je krijgt er advies en service voor terug.

Je kan hem zo meenemen,en je mag er vanuit gaan dat je de eerste de beste keer gelijk iets hebt wat je hartje begeerd.Bedenk dat ADVIES geen GARANTIE is! ZIEN is WETEN!

Ik vind het onzin dat je je replica's in Nederland moet kopen omdat je dan advies krijgt, er is onbeperkt advies te vinden voor alles op Google, en om dan 100+ euro meer te betalen bij een Nederlandse shop is complete oplichting, tenzij je natuurlijk veelste veel geld hebt.

Als ik jou was zou ik gewoon online kijken naar het desbetreffende model en eventuele modellen die erop lijken, kijk of hij makkelijk uit elkaar te halen is en lees reviews, misschien dat de internals standaard wel bagger zijn, of juist heel goed!

Zo heb ik mijn allereerste replica ook bij een webshop in Italie (safarasoftair) gekocht, heb ik online uitgevonden hoe ik hem uit elkaar moet halen en uitgezocht wat ik aan mijn model nou moest upgraden.

Ik ben het met je eens dat je replica's niet per definitie in nederland hoeft te kopen, maar dat ze 100+ duurder zijn in nederland is ook wat overdreven. het scheelt meestal een paar tientjes.

Helaas..Geld heb ik nooit genoeg.Maar als ik naar het tweedehands aanbod van AA's kijk heb ik m'n twijfels bij sommige anderen onder ons.

Uiteraard moet iedereen gezellig doen wat hem het beste lijkt,maar ik als ouwe l*l vindt het aanschaffen van iets nog steeds een feestje.Moet zeggen dat ik het vaak genoeg heb gehad dat ik iets moois voor ogen had,het in de winkel in m'n handen nam,en het vervolgens terug legde.Soms lijken dingen gewoon net even iets. mooier dan ze in het echt zijn.En dan heb ik het nog niet eens over de garantie gehad..Mijn eerste M4 was er een uit de duurdere klasse.maar hij had om de haverklap kuren.Je kan zelf gaan zitten kloot violen en je garantie verspelen.Ik gaf een belletje,stapte in de tram en reed naar Barendrecht .Heb dit helaas twee keer moeten doen,maar er wordt terplaatse aan het euvel gewerkt,en bij de derde keer krijg je uiteindelijk een nieuwe. Ga je dit via de post spelen,dan ben je even bezig! Met alle ergenis er bij.

Klein spul zoals magazijnen e.d. koop ik weer wel via www.

Ik geef @De ouwe stomp helemaal gelijk! Ik ben zelf ondernemer en krijg nog bijna dagelijks mensen in de winkel die soms eerlijk tegen mij zeggen dat we helemaal niet duurder zijn dan webshops en dat ze bij ons kunnen passen en persoonlijk geholpen worden en dat ze blij zijn dat ze niet besteld hebben. Natuurlijk is een webshop in b.v. Polen over het algemeen goedkoper dan een fysieke shop in NL maar vergeet niet dat een winkelpand in NL huren vele malen meer kost dan een loods in Polen huren kost. Daarnaast is de Euro op dit moment geen drol waard dus bestellen buiten de EU en in de UK kost gewoon meer dan dat je het in NL koopt! (In de meeste gevallen! Voordat er reacties komen in de trent van: ik heb een chrono besteld bij AliExpress en die kostte € 10,- minder dan in NL.)

Uiteraard is een ieder vrij om daar te kopen waar hij/zij zich prettig bij voelt!

Hey Heren, mijn eerste replica is/was een blackwater BW15 compact, gekocht bij bunker501 in Enschede. Hierna heb ik een gsg 522 (MP5) overgenomen van een maatje.

Echter is de BW15 half polymeer en ondervind ik problemen met een aardige wobble tussen de RIS en de upper. Na wat info werd me geadviseerd te kijken naar een full metal en gezien de prijs van een specna arms leek mij deze het meest voor de hand liggend. deze werd helaas uit het gunfier assortiment gehaald en zocht ik een vergelijkbaar exemplaar in deze prijs klasse.

Het goede nieuws is dat ik toestemming ( :p) heb gekregen een degelijk aparaat aan te schaffen dus ik heb mijn keuze gemaakt. het wordt een: ICS TRANSFORM4. Thnx voor jullie info ;)

Nice. ICS is een prima merk. Heb er zelf meerdere replicas van liggen en bevalt prima.

Volgens míj heeft @mike deze replica ook .