Forum: Profielgegevens aanpassen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum

Stey

Well-Known Member
6 jun 2015
1.026
862
Trophies
13
Dag hooggeachte ACN Forumheren,

Ik ben op zoek naar een manier om mijn profielgegevens aan te passen. Als je aan de rechterkant op mijn profiel kijkt zie je daar mijn replica's staan. Hier zou ik graag aanpassingen in verrichten.

Waar kan ik hier de knop voor vinden?

Alvast bedankt!

Hier moet @Jan ff helpen.
Ik gebruik de laatste tijd alleen de mobile version.
Dan zit het als je op je naam klikt.
Op je "wall" pagina rechts bovenin onder profile

Dit was voorheen inderdaad makkelijk te vinden, maar sinds de upgrade naar nieuwe versie forum kan ik het niet meer vinden helaas.

Ik heb er even naar gezocht maar behalve het stuk tekst wat je onderaan kan toevoegen waar ik de naam voor ben vergeten kan ik het ook niet vinden.

Was ik laatst ook al aan het zoeken, Je klikt eerst op je naam rechts boven in het forum zodat je je eigen posts etc ziet, dan klik je op preferences en dan rechts kan je verschillende instelling knoppen aanklikken als het goed is het 1 van die.

Daar had ik gekeken, maar daar krijg ik de volgende vijf opties en daar staat het niet tussen of ik moet gewoon blind zijn:

- Notification preferences
- Change my picture
- Display Badges
- Quote settings
- Signature settings

Bij de signature kan ik alleen de lap tekst onder de naam veranderen had eerst verwacht dat het daar mogelijk bij stond.

Ik kan het ook niet vinden idd. Ik krijg dezelfde opties als Rebel.

Klopt, had ik inderdaad al gekeken.. anders vroeg ik er niet naar :p

Ik had dezelfde vraag ooit ook al in Algemeen onder nieuw forum gesteld.. werd naar gekeken, nooit een oplossing gezien..

*summoning * @Jan

Als we nu met zijn allen Jan taggen :tongue:

Maar als je het forum op je mobiel opent dan zit het waar ik eerder aangaf.

Oh almighty I summon thee by the great wizards of airsofting and the ACN Forum come help us with this problem that is bestowed upon us @Jan . *Thunder and lightning*

@Jan Oh mighty one come forth from the deep crevices that are Youtube editing booths and fix our eternal forum problems!

Ik kan het ook niet vinden!
Is er een app van ACN? is deze ook te krijgen op Windows Phone?

Nee als je op je mobiel de site opent kom je automatisch op de mobile version. Daar heb je rechts boven een dropdown menu met alle functies.

Jan is inmiddels op de hoogte van het probleem en heeft de vraag bij de forum bouwers etc neergelegd.

Is er ook een mogeijkheid om ergens je wachtwoord te veranderen? Dat heb ik namelijk nog niet kunnen vinden