Forumfoutje???

DjStitch82

Well-Known Member
2 jun 2016
58
14
Trophies
4
Hallo mensen,

Ik kijk zojuist op het profiel van iemand en kon daar opeens een prive PM lezen van een medeforummer naar de desbetreffende persoon!!! Dat lijkt me niet de bedoeling?! Heeft de verzender van het bericht iets fout gedaan of zit er een bug in het forum?

When you click profile any member will lead you to his profile page where you can write general comment such as compliment or whatever, but to send him a privet message at 2 o'clock there is MESSAGE icon in capital letters i think this guy missed his way..

Precies wat @b.samriey zegt; waar jij naar kijkt is meer een soort van facebook muur waar men openbare berichten neer kan gooien. Sommige mensen gebruiken dit ook als prive-bericht, maar da's niet handig.

Wil iemand even een berichtje op mijn "wall" zetten dan? Dan kan ik even kijken of het er hetzelfde uit ziet?!

Maar 667 likes @Jan :tongue:
Je hebt nog wat in te halen el commandante muhahaha!

Dank voor het bericht. Het ziet er idd identiek uit. Dus jullie hebben gelijk en diegene die dat bericht naar iemand gestuurd heeft, heeft dat toen dus verkeerd gedaan. Duidelijk. Mooi, dan kan ik dus oneerbare voorstellen via pm naar mensen blijven sturen..... ;)