Foto plaatsen met Apple/Mac... een crime!

De ouwe stomp

Member
4 apr 2015
15
0
Trophies
1
Ik weet niet of ik de enige mac gebruiker ben,maar ik krijg compleet ingegroeide teennagels .

Dit is echt het enige forum waar ik geen foto kan plaatsen.Zelfs niet via de ozo gebruiksvriendelijke en tolerante Photobucket.

Als ik op het moment iets selecteer loopt de boel al vast op het moment dat ik het foto toevoegen icoontje aanklik."Normaal" zie ik bij het plaatsen een onleesbare (Latijnse???) tekst . Wel een paar keer gehad dat het leek dat ik m'n img tje kon plaatsen,maar vervolgens zie je dus geen drol ..uhhh plaatje!.Bij God mag het weten welk ander forum,foto bureau of dienst werkt alles gelukkig wel netjes..

als je op het "afbeelding" icoontje klikt, dan kun je bovenin de pop-up bij "url" de directe link naar het plaatje in je photobucket cpoy/pasten en voila, Bob's your uncle..

DSC_3584_zpstsncmljo.jpg
[/URL][/img]

Ja..Zo zou het moeten..Alleen..... ik krijg m'n url geplaatst,Ik zie een symbooltje  in het grote scherm (geen thumbnail)alleen op het moment dat hem bevestig is hij weg.

Ik zie in de bron van je pagina dat je dubbele HTML URL's aanmaakt. Dit is niet juist. Je moet in photobucket de DIRECT LINK gebruiken. Dus er moet geen URL/IMG voor staan. Dat doet het Forum voor je. 

http://i229.photobucket.com/albums/ee66/monaweetraad/vetranendag/DSC_3584_zpstsncmljo.jpg

Die link, die plaats je in het balkje wanneer je een foto toe wil voegen op het forum. Dan zul je ook direct de foto zien verschijnen in het Lorem Ipsum ( Proef druk tekst uit de DTP wereld ) verhaal.

Succes! 

Aha...Dat klopt..Ik heb fora waar me altijd gevraagt wordt de URL weg te halen.Vreemd genoeg als ik het niet doe kan ik wel..Ga straks even proberen.Voor d everandering slaat de pagina weer  wit als ik op het icoontje druk.

Pffffffffffff Kindje geboren
dat witte bleek gewoon het pop up scherm te zijn .alleen stond het ergens buitenbeeld even naar boven scrollen en daar was hij.
Nou ja..gevalletje Alzheimer light zullen we maar zeggen..

Tja...dat dacht ik eigenlijk ook. ('t is een kreet van Jamy Oliver) Hier is het Kees die op van alles klaar is.

@John Doe het is altijd handig om een Bob in de buurt te hebben in geval van plotseling alcohol, bijvoorbeeld